פרסום ראשון

שנת בחירות: אריה דרעי ייפגש עם הרבנים אברג'ל

יו"ר ש"ס אריה דרעי יגיע השבוע לביקור בעיר נתיבות שם ייפגש עם הרבנים אברג'ל וינסה להגיע להבנות עם הרבנים בכדי למנוע פיצול בבחירות ולהביא לתמיכתם בש"ס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
האחים הרבנים אברג'ל, הגר"י דרעי ויחיאל זוהר, בחודש שעבר (צילום: יעקב אזולאי)

בשבוע שעבר נכנסו הרשויות המקומיות לשנת בחירות, ובעוד פחות משנה ילכו אזרחי ישראל לבחור את הנציגים שלהם ברשויות. במפלגות החרדיות העבירו הילוך ונכנסו לפעולה בכדי להיערך לבחירות.

בש"ס, אריה דרעי, מנסה לפתור בעיות לא מעטות ברשויות המקומיות ומעל לכל לנסות ולהצר את צעדיו של אלי ישי שינסה להתמודד ולהכניס נציגים למועצות המקומיות.

אחת הערים המרכזיות בהן דרעי צפוי להתמודד עם לא מעט כאב ראש היא העיר נתיבות. בבחירות הקודמות יצאו מאות מתלמידי הגאון רבי יורם אברג'ל זצוק"ל להפגין מול משרדיו של דרעי בהר חוצבים בדרישה שיעניק את התמיכה של ש"ס ליחיאל זוהר.

מאז, תמך הרב אברג'ל במפלגת 'יחד' של אלי ישי. וכעת שני בניו, ממשיכי דרכו, טרם החליטו האם יתמכו ברשימה של אלי ישי או שמא ברשימת ש"ס בראשה יעמוד מקורב החצר יעקב מעלימי המכהן כיום כסגן ראש העיר מטעם ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע כי מחרתיים (שלישי) יגיע השר דרעי לסיור בעיר נתיבות. מדובר בפעם הראשונה שדרעי מגיע לסיור כאורחו של ראש העיר יחיאל זוהר, זאת לאחר שנים של מתיחות ומתקפות מצד ראש העיר על שר הפנים.

במהלך הסיור יגיע השר דרעי לביקור במוסדות 'רב פעלים' בראשות הרבנים אברג'ל, ביקור הנחשב לדרמטי בכל הקשור לבחירות בעיר, שכן, דרעי ינסה לאשר בקשות רבות של משפחת אברג'ל בכדי שהציבור החרדי-מסורתי בעיר לא יתפצל.

יצוין כי אחת הדרישות המרכזיות של הרבנים אברג'ל היא לקיים את צוואת אביהם ולתמוך פמבית ביחיאל זוהר, במידה ובש"ס לא יעשו זאת, הסיכויים לרשימה מאוחדת בעיר - קלושה.

יודגש, כי דרעי מעדיף שלא להתערב ולהצהיר במי הוא תומך לראשות העיר, שכן מאבק החצרות בעיר נתיבות קורע את ש"ס. כי חלק מרבני משפחת אבוחצירא, כך גם 'הרנטגן', סרבו לתמוך בזוהר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר