קבלת פנים חגיגית

הבוקר: שבעה עריקים שוחררו מכלא 6 • צפו

שבעה עריקים שהיו כלואים בכלא 6 שוחררו הבוקר לאחר ריצוי ימי המאסר שהושתו עליהם והתקבלו בשירה וריקודים • בשבת נערכו מעמדי "עונג שבת" בבתי האסירים ששוחררו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: משה בלוי)

שבעה עריקים שהיו כלואים בכלא 6 שוחררו הבוקר (ראשון) לאחר ריצוי ימי המאסר שהושתו עליהם בבית המשפט הצבאי, לאחר שלא התייצבו בלשכות הגיוס.

בשעות המוקדמות של הבוקר הגיעו רבים מחבריהם ובני משפחתם אל כלא 6 שבעתלית, כדי לקבל את פניהם של השבעה.

תחילה יצאו שישה מתוך השבעה, כשהאסיר השביעי נתקל בסירוב מפקד הכלא לשחררו לאחר שחרט על קיר הכלא את סיסמת ההפגנות: "נמות ולא נתגייס", אך לאחר דין ודברים בין עורכי הדין מול המפקד, הוחלט לשחררו כשחבריו לתא טענו כי הם סייעו בכך והם מוכנים לשאת בעונשו, וכך באיחור של שעתיים יצא גם השביעי אל חבריו ומשפחתו שהקיפוהו בריקודים ושירה.

ל"כיכר השבת" נודע כי מלבד קבלות הפנים שנערכו עבור האסירים ביציאתם מהכלא, בשבת האחרונה התקיימו חגיגות 'עונג שבת' בבתיהם של שמונה אסירים נוספים ששוחררו בסוף השבוע שעבר.

בביתו של האסיר המשוחרר ישראל מאיר קפלינסקי שבשכונת רמות בירושלים התקיים 'עונג שבת' ורבים הגיעו למקום.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגאון הרב חיים יצחק קפלן משגיח ישיבת 'חברון - גבעת מרדכי' השתתף בעונג שבת, ונשא נאום ארוך ותקיף על חומרת המצב בענין גזירת הגיוס. הרב קפלן אף שיבח את קפלינסקי ואת העריקים הנוספים על עמידתם האיתנה מול החוק בכך שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס.

גם הגר"ד מינצר מראשי ישיבת חדרה השתתף לאחר ששהה בשכונת רמות בשבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר