מרחץ דמים

הפסקת האש בסוריה: 100 הרוגים בפיצוץ מכונית תופת

גם הפסקת האש בסוריה לא מצליחה לעצור את הזוועה, היום (ראשון) נהרגו 100 בני אדם וכעשרות רבות נפצעו מפיצוץ מכונית תופת במקום הומה פליטים שברחו מהעיר דיר א -זור

הסוף להפסקת האש? (צילום: שאטרסטוק)

בעוד הדיווחים על שמירת הפסקת האש בסוריה נמשכים, מוצאים את מותם עשרות אזרחים מידי יום את מותם במדינה שסועת הקרבות.

היום יותר מ 100 בני אדם נהרגו ועשרות אחרים נפצעו בפיגוע שביצע ארגון המדינה האסלמית - דאעש במזרח סוריה - כך עולה מדיווח "אל-מיאדין", ערוץ טלוויזיה המקורב למשטר אסד וחיזבאללה.

על פי הדיווח, מחבלים של ארגון הטרור הקיצוני החדירו מכונית תופת למתחם שריכז פליטים רבים שברחו מהעיר דיר א-זור, סמוך לנקודת חציה של נהר הפרת, שנכבשה בסוף השבוע מידי הארגון ופוצצו אותה.

בסוף השבוע דווח צבא סוריה כי הצליח להחזיר לידיו את השליטה על העיר דיר א-זור, מעוזו האחרון של דאעש לאחר נפילתה של העיר א - ראקה שהייתה בירת המדינה האיסלאמית של דאעש בשטחים שכבש בצפון מזרח סוריה.

כלי התקשורת בסוריה ובלבנון דיווחו כי לאחר כיבוש דיר א-זור, מתכונן צבא סוריה להמשיך מזרחה לכיוון הגבול עם עיראק, בכדי לסלק את כיסי ההתנגדות האחרונים של "המדינה האסלאמית" בעיירה אל אבו-כמאל בצדו העיראקי של הגבול בין סוריה לעיראק.

בתוך כך התפרסם בכלי התקשורת הערבים כי מתנהלים מגעים בין הממשלה בבגדאד ומשטר הנשיא אסד בסוריה, בחסות איראן, וזאת על מנת לתאם את כיבוש הגבול הצפון מזרחי בין המדינות הנשלט כיום כמעט ברובו ע"י פעילי דאע"ש שנמלטו מהאזורים ששוחררו בעיראק ובסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר