הטבח בטקסס

הרוצח לבש מדי צבא כהים ורצח 26 בני אדם

26 בני אדם נרצחו בטבח בכנסייה בעיירה סאת'רלנד ספרינגס בטקסס. הרוצח הוא דווין פטריק קלי, בן 26, מהעיירה ניו בראונפלס, חייל משוחרר מחיל האוויר האמריקני (אקטואליה)

הרוצח דווין פטריק קלי (צילום: מתוך ynet)

26 בני אדם נרצחו אמש (ראשון) בטבח בכנסייה בעיירה סאת'רלנד ספרינגס בטקסס ו-20 נוספים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי, כך אישרו הרשויות. המושל גרג אבוט אמר כי מדובר ב"אירוע הירי החמור ביותר בתולדות טקסס".

משרד ההגנה אישר כי הרוצח הוא דווין פטריק קלי, בן 26 מהעיירה ניו בראונפלס, פרבר של סן אנטוניו. ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח כי הרוצח היה חייל משוחרר מחיל האוויר האמריקני.

קלי לבש מדי צבא כהים ועטה אפוד מגן בעד שנכנס לכנסייה ופתח במסע הרצח. השריך ציין כי שכן שניסה להיאבק ברוצח ולקחת ממנו את הנשק היה זה שהזעיק את המשטרה.

לדבריו, "מיד לאחר שסיים לירות הוא נמלט אל מחוץ לכנסייה, נכנס לרכבו ונמלט. שוטרים שפתחו במצוד אחריו פתחו עליו באש, וכעבור כמה דקות הוא נמצא ללא רוח חיים ברכבו". ברכבו של החשוד נמצאו כלי נשק נוספים.

כאמור, הרוצח הוא דווין פטריק קלי, בן 26 מהעיירה ניו בראונפלס, פרבר של סן אנטוניו.

משטרת סן אנטוניו פשטה על ביתו של קלי יחד עם יחידת כלבנים וצוות חבלנים. לפי דיווחים שונים, קלי פרסם לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלו תמונה של רובה סער וכתב: "ה*** תמות בקרוב". בעקבות האירוע חשבונו נסגר.

השריף ציין כי בשטח הכנסייה נמצאו 23 גופות ובכניסה 3 גופות. לדבירו, טווח גילאי הנרצחים נע בין 5 ל-72.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שנמצא בביקור רשמי ביפן אמר לעיתונאים כי "מדובר באירוע נורא. המחשבות והתפילות שלי נמצאות עם קורבנות המתקפה הנוראית הזאת ועם משפחותיהם. הכאב והצער שכולנו מרגישים מתגמדים לעומת קרוביהם של הנרצחים".

טראמפ הוסיף כי "בעיתות משבר האמריקנים עושים את מה שהם יודעים הכי טוב - משלבים זרועות ומתאחדים למרות הכאב והדמעות". טראמפ הוסיף כי "הממשל יספק את כל התמיכה הנדרשת. כל האמריקנים מתפללים להחלמתם של הפצועים ועבור משפחות הקורבנות. אנחנו תמיד נישאר לצידם".

גם הנשיא לשעבר ברק אובמה התייחס לטבח וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כולנו מתאבלים עם משפחות הנרצחים מאירוע השנאה בסאת'רלנד ספרינגס. נעמוד לצד הניצולים עד להחלמתם המלאה. מי ייתן והאל ינחה אותנו בתהליך מיגור האלימות ותופעת החזקת כלי נשק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר