מתקפה

ח"כ אורי מקלב נגד 'הפלג': "גורמים לנו נזק חמור מאוד"

ח"כ אורי מקלב תוקף בראיון ל'ישראל היום' את 'הפלג' ואומר כי הם גורמים נזק חמור לציבור החרדי • על הרפורמים הוא אומר כי הם עשו את הנזק הגדול ביותר לעם היהודי (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורי מקלב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חבר הכנסת אורי מקלב תוקף את 'הפלג הירושלמ'י בראיון ל'ישראל היום', ואומר כי "הם (הפלג הירושלמי. י"כ) גורמים נזק חמור מאוד לציבור החרדי, משום שהציבור החילוני רואה אותנו כקולקטיב וחושב שכולנו תומכים בפעילות הזו. אין לנו קשר איתם ואנחנו מסתייגים מהם. זו לא דרכנו ולא על ערכים כאלה אנחנו מחנכים את ילדינו".

בנוגע לחוק הגיוס אמר מקלב לגדעון אלון כי החוק יחוקק שוב לפי אותה מתכונת. "יש על כך הסכמה בקואליציה ולא יהיו בו שינויים מהותיים, אנחנו סבורים שבחורי ישיבה שלומדים צריכים לקבל דחיית שירות".

ח"כ מקלב התייחס לפסיקות בג"ץ האחרונות ואמר כי "כל הפסיקות האחרונות של בג"ץ היו נגדנו אין לנו אמון במערכת הזו אפילו בפסיקה בעניין פתיחת המרכולים בשבת ראינו שהשופטים הדתיים בביהמ"ש העליון הצביעו אחרת משופטי הרוב. לכן אי אפשר לטעון שהגישה שלהם היא שוויונית".

לגבי פתיחת המרכולים בשבת אומר מקלב כי "לא יהיה חוק עוקף בג"ץ אלא תוגש הצעת חוק של משה גפני ושלי שתתקן את החוק הקיים ותקבע שמ-2014 כל חוק עזר עירוני מחייב את אישורו מחדש של שר הפנים, והשר דרעי לא יאשר פתיחתם של מרכולים שבעליהם אינם רוצים לפתוח אותם בשבתות".

מקלב תוקף בראיון גם את הרפורמים ואומר כי הם עשו את הנזק הגדול ביותר לעם היהודי. "אין ספק שהתנהגות הרפורמים מקוממת. הם הגוף היחיד שרודף את הציבור החרדי, הם גרמו לנזק הגדול ביותר לעם היהודי. מיליוני יהודים נישאו ביוזמתם בנישואי תערובת והיום אינם חלק מהעם היהודי. אנו כופרים בכל הגישה הזו. הם רוצים לעקור את הדת ועוסקים רק בהשמצות ובהכפשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר