גנב כסף ונמלט

מזהים את "הגבר במדים"? פנו למשטרה

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חשוד אשר במרמה ובהונאה ותוך שהוא לבוש במדים, גנב סכום כסף גדול מבעלי דירה בתל אביב ונמלט (חדשות, בארץ)

הגבר במדים (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חשוד אשר במרמה ובהונאה ותוך שהוא לבוש במדים, גנב סכום כסף גדול ונמלט. במשטרה מדגישים כי "משטרת ישראל תפעיל את כל האמצעים שברשותה לאיתור החשוד במעשה והבאתו לדין".

הסיפור החל לפני כחודשיים, במוצאי שבת ב-16.9.17, כאשר בשעת ערב מאוחרת הגיע גבר לדירת קרקע ברחוב רומנו בת"א. הגבר, שהיה לבוש מדים, הציג עצמו בפני בעלי הבית כאיש מחלקת הלבנת הון וזיוף שטרות ואף הציג בפניו צו לחיפוש בדירה.

עם היכנסו לדירה ולאחר שהציג את הצו שבידו, דרש מהבעלים לדעת האם בדירה סכומי כסף גדולים. להפתעתו, נענה בחיוב.

הגבר במדים (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר מכן הלך החשוד יחד עם בעל הדירה אל אחד החדרים, משם הוציא הבעלים סכום כסף בשווי 10 אלף דולר, אותם הכניס החשוד במדים לתוך לשקית, לא לפני שהספיק לחבוש כפפות על ידיו.

השניים יצאו לקדמת הבית ומאותו רגע הגבר במדים עשה כל שיכול כדי להימנע משאלות וחיפש את הדרך המהירה ביותר לצאת מהבית. בדרכו החוצה, אף דחף את הבעלים ונמלט לכיוון רחוב בני אפרים שבת"א.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נחקרות ביסודיות.

משטרת ישראל מבקשת כאמור את עזרת הציבור בחיפושיה אחר אותו גבר במדים. כל מי שמזהה את הגבר או שיודע דבר מה על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לתחנת תל אביב צפון שברמת החייל בטלפון 03-7697445.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר