אסון רודף אסון

בתוך שעות ספורות: 18 יתומים - מהורים צעירים שנפטרו

הרב נתן נטע אדלר מרכסים נפטר והותיר 10 יתומים, לאחר חצי שנה בה התייסר מהמחלה הקשה; בביתר נפטרה מרת דבורה בן דוד שהותירה אחריה 8 יתומים, בהם חתן בר מצווה בקרוב (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב אדלר ז"ל (באדיבות המצלם, שאטרסטוק)

האברך הרב נתן נטע אדלר נפטר הבוקר (שני) בבית החולים שיבא, לאחר חודשים ספורים מאז שהתגלתה בגופו המחלה הקשה.

המנוח, בן 44 בפטירתו, נולד בבני ברק לאביו הרב אברהם מנחם אדלר ואמו רבקה גולדה, ולאחר חתונתו עבר לישוב רכסים בצפון, שם היה מוכר כפעיל לקירוב רחוקים בכל האזור, בעיקר בקרית טבעון שם אף הקים מטעם ארגון הקירוב 'אילת השחר' בית מדרש ייחודי.

לפני כחצי שנה הוא כאמור חלה במחלה הקשה, ובתקופה האחרונה אף נוסף לו השם 'רפאל', אך הבוקר התפרסם בקהילה החרדית ברכסים ובקרב מכריו הרבים דבר פטירתו המצערת, כשהוא מותיר אחריו 10 ילדים יתומים.

ומאסון לאסון: לפנות בוקר נפטרה בביתר עילית, לאחר מחלה קשה, גב' דבורה בן דוד, אם לשמונה ילדים.

האשה הצעירה, בת 34, קנתה בימים האחרונים בגדים לכל ילדיה לרגל בר המצווה של בנה הגדול שתתקיים בחודש ניסן, בלעדיה.

אחד ממכריה של דבורה ע"ה מספר ל"כיכר השבת", כי היא שידרה ביטחון מוצק בקב"ה, ואף אמרה לחברות שביקשו לבקר אותה: "עוד כמה ימים אני כבר משתחררת מהבית חולים, תבואו לסעודת ההודיה שאני יעשה".

אך מצבה הרפואי הידרדר, ולפנות בוקר היא השיבה את נשמתה לבורא, כשהיא מותירה אחריה את בעלה הרב טוביה, ראש כולל בביתר, את אביה - הרב מיכאל מנחם שילוני ר"מ בישיבת 'קול יעקב' - ואמה, וכאמור את שמונת היתומים, הגדולה בת 13 והקטנה רק בת שנתיים וחצי.

אישה חרדית נוספת נפטרה היום בבית החולים שיבא בתל השומר - גב' רחל אורבך, בת 56, מזכירת בית הספר בית יעקב בשכונת רמת אהרן שבבני ברק, אף היא לאחר שנתיים של סבל מהמחלה הקשה.

בשבוע הבא הייתה אמורה רחל ע"ה להשתתף בחתונת בנה משה חיים, בירושלים, שכעת צפויה כמובן להידחות.

מלבדו ושאר ילדיה הנשואים, היא הותירה אחריה גם את בעלה הרב יצחק מאיר אורבך, ר"מ בישיבת נועם התורה בבני ברק, את אביה הרב אברהם אריה גורא ממודיעין עילית ואת אחיה משה גורא חבר עיריית ירושלים לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר