אתר 'טרגט' הפסיק לבצע משלוחים לישראל

האתר שרבים בציבור החרדי הזמינו דרכו ביגוד הפסיק לבצע משלוחים לישראל ולא ניתן יותר לבצע דרכו הזמנה לכתובת ישראלית. טרגט: "מתנצלים על חוסר הנוחות" (כלכלה, בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

אתר האינטרנט הפופולרי של רשת הכלבו טרגט שרבים מהמגזר החרדי נהגו להזמין דרכו ביגוד לילדים ולמשפחה לא מאפשר יותר משלוחים ישירים לישראל.

לקוחות שניסו להזמין מהאתר ישירות לישראל מצאו שישראל, יחד עם מדינות רבות נוספות, נעלמה מהאתר. עד לאחרונה האתר הציע משלוחים כאלה, שהובלטו לצרכן הישראלי בהודעה קופצת בכל פעם שנכנסו לאתר. מדובר באתר טרגט הבינלאומי, שאליו מופנה כל גולש מישראל שמחזיק בכתובת IP מקומית.

ייתכן שהסיבה לכך היא מבצע השילוח הבינלאומי החינמי הכושל שערכה טרגט עם אתר השילוח בורדרפרי. שתי החברות נסוגו מהמבצע לנוכח הביקוש האדיר שהיה לו בישראל ורבות מהעסקאות ולפי גרסאות שונות, רובן, בוטלו על ידי החברה באופן חד צדדי. כפיצוי הציעה בורדרפרי לישראלים המתוסכלים זיכוי של 25 דולר לקנייה הבאה בסכום של 100 דולר ומעלה באתר טרגט. הפיצוי הזה היה בבחינת לעג לרש משום שלא רק שכפה על הישראלים להשתמש שוב בשירותי החברות שאכזבו אותם וגם מונעות מהם כרגע בכלל משלוח לישראל, אלא שגם היה תקף לזמן מוגבל בלבד. כמו כן, פריטים מסוימים נגרעו מהטבה זו.

לקוחה ששלחה לטרגט תלונה במייל קיבלה בחזרה מכתב תגובה (אם כי המוען הוא בורדרפרי): "אנו מעריכים את הרצון שלך לרכוש מהאתר הבינלאומי שלנו. אנחנו לא שולחים יותר למדינה שלך כחלק ממאמצינו להסדיר ולפשט את הפנייה שלנו לקהל בינלאומי".

"החל מ-1 בנובמבר 2017 תשלח הגרסה הבינלאומית של אתר טרגט משלוחים לשבע המדינות הבאות: קנדה, הונג קונג, הודו, אירלנד, יפן, מקסיקו ובריטניה. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות שזה גורם לך. תודה לך שביקרת בטרגט בבורדרפרי".

כאמור, ישראל היא לא המדינה היחידה שהושמטה מהאתר - בעבר הוא שלח לכ-70 מדינות, ואילו כיום, כפי שצוין בתגובה שקיבלה הלקוחה הישראלית, הוא שולח לשבע מדינות בלבד. בסך הכול טרגט שולחת לשמונה מדינות, כולל ארצות הברית.

מי שבכל זאת מעוניין להמשיך ולרכוש באתר טרגט ייצטרך לעשות זאת באמצעות חברות שילוח שמספקות כתובת פיקטיבית בארה"ב תמורת עלות דמי המשלוח שלעתים הופכים את הרכישה ללא משתלמת בעליל.

זו לא הפעם הראשונה שישראל נעלמת ממפת טרגט. ב-2016 נחסם האתר לכניסת ישראלים לקראת בלאק פריידי - יום השישי האחרון של חודש נובמבר בו נעשים מבצעים רבים בכל אתרי הקניות בעולם. חלק מהגולשים טענו שזו תקלת אבטחה, אך בדיקה בעמוד הפייסבוק של החברה העלתה שלקוחות ממדינות רבות נתקלו בעבר ב"תקלה" ונחסמו לקראת חגיגת הקניות.

אתרים רבים בעולם הפסיקו לשלוח בשנתיים האחרונות לישראל גם בשל שירות הדואר הישראלי שמאבד חבילות רבות וגורם נזק לשולחים שנאלצו לשלוח לעתים כמה פעמים את אותו המוצר עד שהגיע ללקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר