בחירות לרשויות המקומיות

השר אריה דרעי מסמן מטרה: ראשות העיר אלעד - של ש"ס

בישיבת סיעת ש"ס סימן דרעי את המטרות בבחירות לרשויות המקומיות - אבוטבול בראשות העיר בית שמש, מועמד ספרדי בראשות העיר אלעד ובראשות הערים רכסים ועמנואל • כל הפרטים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום:יעקב כהן)

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס בצהריים (שני) לבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בעוד קצת פחות משנה והכריז כי ש"ס תדרוש את ראשות העיר אלעד וכי משה אבוטבול הוא מועמד ש"ס לתפקיד ראש עיריית בית שמש.

בפתח הישיבה התייחס דרעי לדיבורים סביב משה אבוטבול, המכהן זה שתי קדנציות בראשות העיר בית שמש, ואמר: "ראש העיר שלנו משה אבוטבול, מצליח לפתח ולשגשג את העיר, הוא צריך להמשיך בתפקידו"

"אנחנו נתמוך בו בכל הכוח", הצהיר דרעי, "אין עוד ראש עיר שנותן כל כך הרבה סמכויות ותפקידים לכל המפלגות ומכבד את כולם. כולנו זוכרים כיצד כולנו התגייסנו למענו ופעלנו יחד ימים ולילות למען הצלחתו. אבוטבול ימשיך בתפקידו".

באשר לעיר אלעד, שם מכהן ראש העיר ישראל פרוש שגבר בבחירות האחרונות על מועמד ש"ס צוריאל קריפסל, והביא לכך שלראשונה בעיר שרוב תושביה ספרדיים, מכהן ראש עיר חסידי, הפתיע דרעי כשהצהיר כי ש"ס תדרוש את ראשות העיר לעצמה.

"באלעד - רוב תושבי העיר נמנים על הציבור הספרדי, ציבור בני התורה", אמר דרעי בישיבת הסיעה, "ראשות העיר שייכת לתנועת ש"ס. נלכד את כל הכוחות ונצליח בעז"ה לעמוד במשימה". באורח מפתיע, דרעי לא הזכיר את קריספל וייתכן כי הוא מאותת בכך על כוונתו להריץ מועמד אחר לראשות העיר.

בנוסף, דרעי התעלם מהעובדה שלמעלה מ-2,000 איש הצביעו בבחירות לכנסת עבור מפלגתו של אלי ישי, סך קולות, שספק אם רובו שייך למצביעי ש"ס או לאנשי הציונות הדתית, אך עשוי להשפיע על הבחירות בעיר.

דרעי התייחס גם לעמנואל ואמר כי "רוב הציבור, תושבי המקום, נמנים על אנשינו, וגם בבחירות הקרובות מועמד ש"ס ימשיך להוביל ולהצעיד אותה קדימה".

באשר לרכסים, אמר דרעי כי "במסגרת ההסכם בין המפלגות, מועמד ש"ס יתמודד לראשות המועצה כמועמד מוסכם של הציבור החרדי".

יור ש"ס התייחס לפרסום ב"כיכר השבת" על הסיור שייקיים מחר בנתיבות שם הוא יפגוש את הרבנים אברג'ל ואמר כי "בנתיבות, מחר אני בסיור מקיף בכל המוסדות בעיר. המטרה שלפנינו ללכד את כלל הציבור הספרדי. נגדיל את הכוח החרדי בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר