האחריות מחייבת!

לא נסייע לאנשי מדון, מחרחרי המלחמה // מאמר מערכת

כיכר השבת, האתר של הציבור החרדי, ימשיך לרחוש כבוד והערכה לגדולי ישראל ולסקר את שלוחיהם ואנשי אמונם באופן מקצועי והוגן, ולא יסייע בידי אנשי ריב ומדון המבקשים למנוע את השלום (מאמר)

מערכת כיכר השבת | כיכר השבת |
מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל (צילום: יעקב כהן)

"לא מצא הקדוש ברוך הוא כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום" (עוקצין, ג י"ב).

מערכת "כיכר השבת", האתר החרדי המוביל בעולם, לא נתנה ולא תיתן יד לביזוי גדולי ישראל. נקודה.

בהנחיית רבנים ומורי הוראה, החלטנו להימנע מעיסוק בכל הפרסומים סביב הקלטת שפורסמה הערב אשר מטרתם היא לחרחר ריב ומדון ולהצית את אש המחלוקת בציבור הספרדי.

למרות הקושי והניסיון הרב שבדבר - החשש מפני הסחף שעלול לקרוע את הציבור הספרדי ולהביא להתפרקותו, מחייבים אותנו לגלות אחריות ציבורית ולהימנע, לפחות בשלב זה, מהעצמת הפרסומים שיגבירו את המחלוקת.

כאן ב"כיכר השבת", האתר של הציבור החרדי, נמשיך לרחוש כבוד והערכה לכל גדולי ישראל, נסקר באופן מקצועי והוגן את שלוחיהם ואנשי אמונם ולא נסייע - במישרין ובעקיפין - לאנשי ריב ומדון המבקשים לחרחר מלחמה ולמנוע את השלום.

כינוס 'השלום הספרדי' (צילום: שוקי לרר)

בחודשים האחרונים מלווה "כיכר השבת", צעד אחר צעד, את המאמצים הכנים להשכנת שלום אמת בין כל בתי המדרש בציבור הספרדי, ההולכים לאורו של רבינו הגדול מרן הגר"ע יוסף זי"ע, וכך נמשיך.

בימים אלו עלינו להשתדל להרבות בשלום ואהבת אמת בין כל החוגים ולהימנע מהמחלוקת שמכלה כל חלקה טובה ועשויה להביא לפגיעה בכל מה שבנה מרן זיע"א במשך השנים עבור הציבור הספרדי.

ויהי רצון שהקב"ה ייתן לנו את הכוח לעמוד בניסיון הקשה. והאמת והשלום אהבו.

מערכת "כיכר השבת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר