הצהרת תובע

גניבה - כנקמה: פרץ לדירות בירושלים ותכנן פיגוע נגד כוחות הביטחון

גנב משועפאט שפרץ לעשרות דירות בירושלים עשה זאת כנקמה על מאסר שני אחיו - כך נחשף בהצהרת תובע שהוגשה נגדו היום. בהמשך אף תכנן לבצע פיגוע נגד כוחות הביטחון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דגלי החמאס שנתפסו ברשותו (צילומים: דוברות המשטרה)

בבית המשפט הוגשה היום (שלישי) הצהרת תובע, שלב אחרון לפני הגשת כתב אישום, נגד תושב מחנה הפליטים שועפאט שפרץ לדירות בירושלים והשחית אותם, כנקמה על הרשעת שני אחיו בעבירות לאומניות.

לאחרונה נפתחה במשטרת ישראל חקירה, בעקבות תלונה שהוגשה על פריצה למספר בניינים, סמוכים זה לזה, בשכונת פסגת זאב, תוך גרימת נזק שנאמד בעשרות אלפי שקלים לעשרות דירות שהיו בהליך בנייה, כולל פגיעה ושבירת כלים סניטריים ומוצרי חשמל.

במהלך החקירה נגבו עדויות ונאספו ממצאים פורנזיים מהזירות, ועם התקדמות החקירה וניתוח מכלול הממצאים הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את זהות החשוד, בן 32 המתגורר כאמור בשועפאט.

כוח משטרה הגיע לבית החשוד, ביצע שם חיפוש בו נתפסו דגלי חמאס - ועצר אותו. כשהוא הובא לחקירה, הכחיש תחילה את המיוחס לו, אך בהמשך הודה בכל העבירות, וטען כי מזה זמן מה הוא מתכנן לפגוע ביהודים ולגרום להם נזק - על רקע מצבו האישי והמשפחתי.

מתברר, כי העובדה ששני אחיו מרצים עונשי מאסר בכלא בגין עבירות הפרות סדר בהן השתתפו, היא הסיבה בגינה פרץ החשוד לעשרות דירות וגרם להן נזק כבד - ובעיקר, שאף תכנן לפגוע באנשי כוחות הביטחון.

מעצרו של החשוד הוארך כבר מספר פעמים בבית המשפט, בפעם האחרונה עד ליום שישי הקרוב, והיום כאמור הוגשה כנגדו הצהרת תובע. הפרקליטות כצפוי תגגיש נגדו כתב אישום בגין התפרצות וגניבה ממניע גזעני - סעיף חריג בהקשר שכזה.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה למנוע, לסכל ולהביא לדין כל אדם באשר הוא המבקש לפגוע בנפש וברכוש של אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר