"קפאתי על מקומי"

תלמיד ישיבה טוען: נהג אגד תקף וקילל אותי

תלמיד ישיבה שנסע בקו 316 מבני ברק לראשון לציון, טוען כי חווה יחס משפיל מצד הנהג לאחר ששאל אותו על מסלול הנסיעה. "קפאתי על מקומי" טען תלמיד הישיבה (חרדים,ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תלמיד ישיבה שנסע בקו 316 מבני ברק לראשון לציון, טוען כי חווה יחס משפיל מצד נהג האוטובוס לאחר ששאל אותו לגבי מסלול הנסיעה של הקו. לטענת תלמיד הישיבה, הנהג השתמש נגדו באלימות, ואף גידף וקילל אותו תוך שהוא מגרש אותו מהאוטובוס.

קו 316, כך מציין הצעיר, הוא אחד העמוסים באזור המרכז ומשרת מאות נוסעים מהקהילה החרדית בראשון לציון שמשתמשים בו מידי יום. תלמיד הישיבה אבי (השם המלא במערכת), טוען כי בסך הכל ניסה לדעת פרטים על מסלול הנהיגה אולם זכה ליחס משפיל מהנהג.

הנהג לתלמיד הישיבה: "אל תצלם, אתה מטריד אותי" (באדיבות המצלם)

לטענתו, למרות בקשות חוזרות ונשנות לקבל את פרטי הנהג בכדי להתלונן עליו בחברה, נהג האוטובוס סירב לתת את פרטיו ו"המשיך לקלל". חלק מהתקרית תועדה במצלמת טלפון סלולרי על ידי תלמיד הישיבה, אולם הנהג נשמע בה כשהוא מאיים על הצעיר לבל יצלם אותו.

בשיחה עם "כיכר השבת" שיחזר הבחור את שאירע: "בסה"כ פניתי לנהג ושאלתי אותו מה מסלול הנסיעה שלו, ואז הוא התחיל לקלל בצורה נוראה. כל כך נבהלתי שלא ידעתי מה לעשות, פשוט קפאתי על מקומי. היו שם הרבה אנשים שבאו לעזרתי וניסו להרגיע את הנהג, אבל הוא המשיך".

יצויין כי לא מדובר בפעם הראשונה בה נוסעים חרדים - ונוסעים בכלל - טוענים כי חוו יחס משפיל מצד נהגים בתחבורה הציבורית. פניות רבות בנושא מגיעות לא פעם ללשכות חברי הכנסת, נציגי הציבור ומשרד התחבורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר