יועץ אלשיך

אמסלם נגד ליאור חורב: "הוא קרא לי דודי דו"

וועדת הפנים כונסה היום ביוזמת היו"ר אמסלם, בשל סדרת ציוצים פוגעניים נגדו שפורסמו על ידי יועץ התקשורת ליאור חורב, לנוכח העובדה שהמפכ"ל אלשיך עדיין מעסיק אותו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אמסלם בדיון, היום (צילומים: Yonatan Sindel/Flash90)

בוועדת הפנים של הכנסת נערך הבוקר (רביעי) דיון סוער, ביוזמתו של היו"ר ח"כ דוד אמסלם (הליכוד), בעניין המשך העסקתו של ליאור חורב כיועץ התקשורת של מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך.

עם תחילת הדיון הוקרנה מצגת שכללה מספר ציוצים שכתב חורב בחשבון הטוויטר שלו, ובהם התבטא בחריפות נגד מספר שרים וח"כים, בהם דודי אמסלם, צחי הנגבי, מירי רגב ומיקי זוהר.

"דודי אמסלם, למה לא עברת בבלפור לצחצח את הנעליים... מאוד כועסים שם", נכתב באחד הציוצים. בציוץ אחר כתב אמסלם: "נשארו כרטיסים למופע של דודי דו?". יצויין, כי הדיון נערך ברקע קביעת מבקר המשרד לביטחון פנים שחורב הפר את חוזה ההעסקה שלו מול המשטרה, בכך שהרבה לצייץ בטוויטר נגד הממשלה.

יו"ר הוועדה אמסלם אמר בדיון: "את אותה מצגת הראיתי לפני עשרה חודשים, אבל זה לא עניין אתכם. לא הייתה פוליטיקה אז. המפכ"ל עצמו אמר 'נזפנו ביועץ שיצא נגד נתניהו'. הוא אמר לי 'דודי, אתה צודק. לא ידענו, אנחנו ננזוף בו ונבדוק אם זה עומד בתנאי ההתקשרות'. אני מאמין למפכ"ל".

נציגי המשטרה מקשיבים לאמסלם

כשח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) תקף ושאל "מה זו ההצגה הזו? מדובר בוועדה בכנסת, לא במופע תיאטרון. מה זה עסק שלך פרטי פה?, השיב לו אמסלם בכעס: "יואל, אתה חצוף".

מוקדם יותר היום פרסם השר לביטחון פנים גלעד ארדן (הליכוד) תגובה ראשונה לעמדת מבקר משרדו: "‏ציוץ זו הבעת עמדה - כל יועץ שיש לו פעילות פוליטית במקביל להעסקתו במשטרה, פוגע ומערער את אמון הציבור במשטרה. הדו"ח של מבקר המשטרה מדבר בעד עצמו ומצא שחורב הפר חוזה, אני מגבה את המפכ"ל וסומך עליו שיפעל לטובת המשטרה ולטובת אמון הציבור במשטרה", הבהיר ארדן.

כזכור, בחודש שעבר תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את התנהלות המשטרה בשל העסקת חורב, על רקע הפרסומים שחודשו החקירות נגדו. "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה", אמר אז ראש הממשלה.

היועץ חורב, נשוא הדיון (צילום: אלכס קולומויסקי, ynet)

חורב עצמו הגיב לטענות נתניהו ואמר: "לכולם ברור עיתוי הדברים וברורה המטרה הגדולה והסמויה. אני לא פרשן פוסטים של ראש הממשלה. אני עושה עבודתי נאמנה במקצועיות ובאחריות", ומהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות. לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר