חילול השם במטוס

"טיסת היין": הנוסע השתכר, צעק והתפרע במהלך הטיסה

נוסעי טיסת אל על מקנדה לישראל, וצוות הדיילות, סבלו היום קשות מנוסע בעל חזות חרדית שלא הפסיק לבקש יין, להשתולל, לצרוח ולהתנהג בבוטות. כשהמטוס נחת, הוא נעצר (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד מתוך המטוס (צילומים: ערן פרץ, מתוך ynet)

חילול השם: במהלך טיסת אל על (LY30) מטורנטו לנמל התעופה בן-גוריון, התפרע נוסע, בעל חזות חרדית, בשנות ה-40 לחייו. עם נחיתת המטוס היום (רביעי) בישראל, עוכב הנוסע לחקירה.

כמה מנוסעי מטוס הבואינג 767 תיארו לכתב ynet איתי בלומנטל כי האיש לא הפסיק לצעוק ולהטריד את אנשי הצוות, כבר בתחילת הטיסה, שהמריאה מטורנטו בשעה 18:00 שעון קנדה.

תחילה ביקש הנוסע מהדיילות שתייה קלה, אחר כך ביקש גם יין ושב ודרש עוד ועוד כוסות. בשלב מסוים, כשהדיילות התרשמו שהוא כבר השתכר, הן סירבו להיענות לבקשתו.

ואז, כפי שנראה בסרטון שצילם אחד הנוסעים, הוא החל להתפרץ בצווחות על הדיילות: "אני מבקש ממך כבר שלוש שעות. שלוש שעות אני מבקש. מה אתן, צדיקות מבני ברק? אני רק רוצה כוס יין ואתן אומרות שאתן עכשיו מחלקות תה. מה, נסעתי בחינם? זאת המנטליות שלי לדבר ככה, אני רוצה יין, כולן מסתובבות כאן כאילו הן במרקש. תביאו לי כבר יין".

בעקבות כך ניגשה אליו מנהלת השירות בטיסה והזהירה אותו כי אם ימשיך להתנהג כך הוא ייעצר, אך כלום לא הועיל. הנוסע בשלו: "תביאי לי עכשיו בקבוק יין. אני כיבדתי אותך, נתתי לך כבוד וביקשתי ממך סליחה".

גם זמן מה לפני שהמטוס נחת המשיך הנוסע בעל החזות החרדית להפריע. הוא החל ל"נאום" לנוסעים: "יודעים מי אני? זה אני, הצדיק מסדום. זה אני הצדיק".

ערן פרץ, מי שהיה על הטיסה ואף תיעד את התרחשות האירוע, תיאר ל-ynet: "כשאתה רואה את זה ברשת אתה חושב שזה הזוי ודמיוני, אבל כשזה במציאות זה מכניס אותך להלם קרב. זאת הייתה נסיעה ארוכה של יותר מעשר שעות, הוא נטפל לדיילות, לנוסעים ולכל מי שניסה להרגיע אותו. זה היה סיוט שלא נגמר. חששנו שזה יתפתח לאלימות פיזית".

מעצר המתפרע, לאחר הנחיתה

תגובת חברת 'אל על' לידיעה כפי שפורסמה ב-ynet: "נוסע בטיסת LY30 מטורונטו לתל אביב התפרע במהלך הטיסה ונהג בצורה שאינה מקובלת בשום צורה ואופן. חברת אל על לא תקבל אלימות בטיסותיה מצד שום גורם ועל כן הוזמנה משטרה למועד הנחיתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר