"קנה סיגרים בהון תועפות"

עו"ד יעקב וינרוט חושף: "ביבי מעריץ ממון כהשקפת עולם"

"הוא לפעמים קורא לי על תקן של חצי פסיכיאטר", מספר עו"ד וינרוט בראיון לאילנה דיין על יחסיו עם ראש הממשלה נתניהו, חושף את הערצתו לבעלי ההון ומדוע כעסו על נתניהו בבית (חדשות, בארץ)

וינרוט ונתניהו (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 2, מרים אלסטר - פלאש 90)

עורך הדין יעקב וינרוט, אחד הסנגורים המשפיעים והנחשבים בישראל, נחשב לאיש סודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והוא אף ייצג במספר תיקים את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

בראיון לאילנה דיין ב'עובדה' שישודר הערב חושף וינרוט את מה שמתרחש מאחורי הקלעים במעון ראש הממשלה ומספר כי "הוא לפעמים קורא לי באמת, על תקן של חצי פסיכיאטר, התפקיד שלי הוא להרגיע. ממש ככה".

וינרוט מספר כי הוא פועל "לקלף את החרדה. להשאיר את הבעיה בעירומה. ואני די יודע לעשות את זה. זה מצליח לי. הוא יוצא ממני רגוע... אבל חמישה ימים אחר כך זה צץ החוצה".

עו"ד וינרוט מסביר את ההבדלים בין ראש הממשלה לרעייתו ואומר כי "אצלו זה רק העולם השכלי. אצלה זה גם העולם הרגשי, גם העולם הנפשי".

בשיחות של וינרוט עם אילנה דיין שנמשכו במהלך השנה וחצי האחרונות הוא אומר כי "ביבי הוא איש ישר. כשאת מסתכלת על האיש, ותבקשי ממנו רזומה של ההצלחות שלו מול הכישלונות שלו אני אומר לך שאת תעמדי עם פה פעור".

"ביבי מעריץ ממון כהשקפת עולם", אומר וינרוט, "אני מכיר את החולשה לבעלי הון. אם תשאלי את ביבי כמה עולה מסטיק, או כמה עולה לחם, טווח הפספוס שלו נורא ואיום. הוא לא חי את העולם של המחירים. הוא קנה סיגרים בהון תועפות של כסף במהלך השנים... ולכן כעסו עליו בבית - גם בגלל העישון, וגם בגלל המחירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר