עתיד חשמלי

פולקסוואגן מתכננת להמם את העולם עם החשמלית החדשה

החברה הגרמנית תנסה את כוחה השנה כשהיא מצויידת במכונית חשמלית בעלת יכולות משופרות במיוחד. עד 2025 תשיק החברה 23 דגמים של מכוניות חשמליות (רכב, חדשות)

החשמלית החדשה (צילום: יח"צ פולקסוואגן)

ההודעות שמפרסמת חברת הרכב הגרמנית פולקסוואגן בנוגע לעתיד המוטורי של החברה, מדברות על חזון חשמלי אדיר מימדים שימנה לפחות 23 מכוניות חשמליות מלאות שיועמדו למכירה ברחבי העולם, כשהצפי מצד החברה היא שנת 2025.

עולם הרכב החשמלי קיבל דחיפה חזקה בשנים האחרונות מכיוון הספורט המוטורי והחברה הגרמנית תעשה הכל כדי להוכיח שהיא בעלת רוח ספורטיבית וצעירה בתחום החשמל עם מכונית אחת אותה תשלח החברה למשימת כיבוש הפסגה בפייקס פיק בגובה 4.3 ק"מ מעל פני הים.

נציין כי היצרן הגרמני מבקש לקבוע שיא למכונית חשמלית ויש כאן בהחלט הבדל עצום מבחינת תכנון המנוע של המכונית להבדיל ממנוע בנזין שדלילות החמצן בגובה משפיעה על פעולתו וגם הלחץ הברומטרי משנה את התנהגותו של המנוע, אולם במכונית עם מנוע חשמלי לא צפויות בעיות מהסוג הזה בכלל.

הפייקס פיק, הינה תחרות אגדית הנערכת מדי שנה בחודש יוני, ובפולקסוואגן סימנו את המטרה ליוני 2018 או ליתר דיוק 24 ביוני. המכונית תצויד במארז סוללות חדשני ובפולקסוואגן מתכוונים להשתמש בכל מידע שיתקבל מהמכונית שתתייצב למבחן על ההר על מנת שהוא ייושם במכוניות חשמליות סדרתיות שינועו ברחובות בעתיד הלא רחוק.

"המירוץ לעננים" היא התחרות הקודמת בה השתתפה חברת פולקסוואגן, התחרות שנערכת מאז 1916, ובשנת 1987 הגיעה אליה פולקסוואגן עם מכונית מדגם גולף בעלת מנוע כפול שלא עמדה במשימה. מדובר בטיפוס לגובה 4.3 ק"מ ברכס הרי הרוקי באזור קולורדו ספרינגס לאורך כביש של 19.9 ק"מ כאשר דווקא לקראת הסיום יש ירידה שמאפשרת לנהגים לצבור תאוצה חזקה מאוד. השיא למכונית חשמלית נקבע ב-2016 והוא עומד על 8 דקות ו-57 שניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר