ענקית השיווק

רשת אמזון משתלטת גם על שוק הרהיטים

"ספה קונים מהספה" הוא לא רק סלוגן חמוד אלא המציאות החדשה אליה מנסה חברת אמזון להרגיל אותנו, ענקית הרשת השיקה שני מותגים שישלחו לכם את המוצרים לבית בזול (בית)

(צילום: שאטרסטוק)

ענקית הקניות האינטרנטית, אמזון, המאיימת על עתידם של כל גופי הקניות הגדולים, השיקה השבוע שני מותגים פרטיים לעיצוב הבית - דבר שגרר סערה רבה ברשת, שכצפוי גילתה אהדה למהלך.

המותגים החדשים נקראים Rivet ו-Stone & Beam, ומטרתם המובהקת היא להטמיע את ההרגל שגם קניות של רהיטים וכלי בית עושים מהספה, ולשכוח לגמרי שיש רשתות שיווק רגילות.

המותגים החדשים מיועדים לקהלי יעד שונים, והיתרון המובהק של אמזון כבר בולט בשטח: לצד הריהוט האטרקטיבי, תציע הרשת ללקוחותיה בארה"ב מצרכים נדירים בתעשיית הריהוט האמריקאית, דוגמת משלוח מהיר וחינמי, אופציית החזרה לאחר 30 יום ואחריות על המוצר. גם המחירים נמוכים בהרבה מאשר רשתות מקבילות שנמכרות באתר החברה.

מתוך האתר הרשמי

Rivet הוא מותג שמיועד לדור הצעיר יותר, המבוסס על סגנון מודרני ומותאם לקהל היעד. הפריטים החדשים צפויים להיות בעלי תכונות המתאימות יותר למעברי דירה תכופים ודירות עירוניות קטנות - משהו בסגנון ריהוט שיודע להתקפל ולהתעצב עבור סוגים שונים של שימושים, כפי שמציעה איקאה בקטלוג החדש שלה - ובעלי מראה טרנדי במיוחד.

המותג השני, Stone & Beam, מעוצב בסגנון כפרי מודרני ומיועד לקהל בוגר יותר של משפחות. רמת המחירים שלו גבוהה מזו של המותג הצעיר יותר - אבל עדיין נמוכה משמעותית מרמות המחירים של מותגים מקבילים.

אמנם רוב המוצרים שמציעה החברה קשורים לחדר האורחים, אך שני המותגים החדשים מציעים קו רחב של מאות מוצרים, ביניהם ניתן למצוא מצד אחד פריטים גדולים כגון ספות, כורסאות, ארונות טלוויזיה, ושולחנות צד, ומצד שני גם פריטי הלבשת הבית - שטיחים, גופי תאורה ואפילו יצירות אמנות לתלייה על הקיר. בנוסף למתחרה המדוברת איקאה, צפויים המותגים החדשים להתחרות גם במותגי הבית הפרטיים שהשיקה מוקדם יותר השנה רשת חנויות טארגט האמריקאית.

מתוך האתר הרשמי

"אנחנו גאים להציג את Rivet ו-Stone & Beam ללקוחות אמזון", נמסר מהחברה, שכבר הקימה בעבר מותגים פרטיים בתחומים שונים כגון ריהוט חוץ, ביגוד, מזון ואפילו חומרי ניקוי. "כחברה, אנחנו תמיד מקשיבים ללקוחות שלנו ומנסים ללמוד ולחדש על מנת להביא להם מוצרים שאנחנו סבורים כי הם יאהבו". לנו נותר רק להמתין בסבלנות למערך משלוחים בינלאומי שיאפשר גם כאן בארץ להחזיר ספה לארצות הברית תוך 30 יום מרגע קבלתה.

מתוך האתר הרשמי
מתוך האתר הרשמי
הגדלה
מתוך האתר הרשמי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר