בביקור עריק 'הפלג'

הרב בצרי בירך: "שהמשטרה הצבאית לא תצליח שוב לעצור אותך"

אחד מעריקי "הפלג הירושלמי" הגיע היום לסיור בבתי רבנים בירושלים, ובמהלך שיחה עם המקובל רבי דוד בצרי, התברך ש"המשטרה הצבאית שלא תצליח שוב לעצור אותך" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אחד מעריקי "הפלג הירושלמי" הגיע היום (חמישי) לבתי רבנים בירושלים והתקבל בחמימות על ידם. הגאון רבי יעקב מאיר שכטר, רבה של קהילות ברסלב, בירך אותו: "תתחדש בעבודת השם ובקיום המצוות ויהיה לך טוב תמיד".

"הכל זו השגחה פרטית, כנראה שזה תיקון שאתה צריך לעשות בשביל הגלגול הקודם שלך, הקב"ה זיכה אותך. בזכות זה תזכה שיהיה לך מזל טוב שתתחתן ותעמיד דורות בנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות, שיהיה לך חיים טובים, וטוב תמיד ברוחניות ובגשמיות. תשתדל להשפיע את ההארה שקיבלת ואת כוח המסירות נפש שלך גם על אחרים" אמר.

אחד הנוכחים אמר לרב שכטר כי העריק "סובל מחלק ממשפחתו שמתנכרת אליו", והגרי"מ שכטר ענה: "קודם כל בזכות זה ייצא הרבה ישועות בשבילך, אברהם אבינו היו מצערים אותו מכל הצדדים - חברים וקרובים שלו, אבל בסוף הכל מצטבר ואברהם אבינו פעל הרבה, גם אצלך זה מצטבר ובזכות זה תזכה לפעול הרבה ברוחניות ובגשמיות".

הגאון המקובל רבי דוד בצרי, ראש ישיבת השלום, בירך את העריק ב"מי שברך", ואיחל לו ש"יצליח בכל מעשיו, ושיהיה שמור מפני המשטרה הצבאית שלא תצליח שוב לעצור אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר