החשדות לשחיתות

נתניהו נחקר - לראשונה אחרי הסכם עד המדינה

במעון ראש הממשלה בירושלים נחקר ראש הממשלה נתניהו במשך מספר שעות, בשתי הפרשיות המרכזיות בהן הוא חשוד במעשי שחיתות. יתכן והוא תושאל אף בפרשת הצוללות (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החוקרים נכנסים למעון ראש הממשלה ( צילום: בראל אפרים, ynet )

במשך כארבע שעות נחקר היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו ברחוב בלפור שבירושלים, בחשדות התלויים נגדו בפרשת המתנות ('תיק 1000') ופרשת השיחות עם מוזס ('תיק 2000').

זו היתה חקירתו הראשונה של נתניהו מאז חתם ראש הסגל לשעבר בלשכתו, ארי הרו, על הסכם עד מדינה, ומאז חיקור הדין שנעשה בספטמבר לאיש העסקים ארנון מילצ'ן בלונדון, וזו הפעם החמישית בסך הכל מאז החלו חקירותיו בפרשות אלו.

יתכן וראש הממשלה אף תושאל על עסקת הצוללות - לא כחשוד, אלא במסגרת עדות פתוחה, בפרשה בה נעצרו ונחקרו שני מקורביו, עורכי הדין דוד שמרון ויצחק מולכו.

החוקרים נכנסים לשטח המעון (צילום: אלכס קולומויסקי, ynet)

כזכור, בעבר דווח מפי גורמים המעורים בחקירה, כי חקירת מילצ'ן חיזקה את החשדות נגד נתניהו. לאחרונה אף זומן למשטרה שגריר ישראל בארה"ב, רון דרמר, כדי למסור עדות בפרשת המתנות.

דרמר, הנחשב מקורב לנתניהו, התבקש על ידי החוקרים להעיד על הפעולות שביצע לכאורה בשליחותו של נתניהו כדי לסדר ויזה אמריקנית למיליארדר ארנון מילצ'ן, אצל מזכיר המדינה האמריקני לשעבר ג'ון קרי.

לאחר תום החקירה, צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "אני חוזר ואומר לכם שוב בביטחון מוחלט: לא יהיה כלום - כי לא היה כלום!".

מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לפניות כתבים ובהתאם להנחיות בדבר חקירת נבחר ציבור, אנו מאשרים כי ראש הממשלה נחקר היום במשך מספר שעות במעונו בי-ם, במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433. מעבר לכך, איננו מפרטים מחקירות מתנהלות וכל פרסום מעבר להודעה זו, על דעת הכתבים בלבד ובאחריותם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר