בשיחות סגורות

משה גפני: "הנתונים שפרסמו גור מראים שחייבים שינוי"

יו"ר דגל התורה זעם בשיחה פנימית על המחלוקות שנוצרו במקומות השונים בארץ כאשר המועמדים החלו כבר להתגושש על התפקידים השונים. גפני התייחס גם לחשיפת המספרים של גור (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הבחירות המוניציפאליות שייערכו בעוד פחות משנה הכניסו לקלחת את המפלגות החרדיות כאשר בכל עיר ועיר נוצרת יריבות אישית בין המועמדים השונים ושמועות ודיווחים על דילים סגורים מרחפים בחלל האוויר.

את יו''ר דגל התורה ח''כ משה גפני הדבר מרתיח במיוחד. בשיחה פנימית השבוע אמר לנוכחים במענה לשאלה על היריבות בין נציגי דגל התורה בעיר בית שמש, משה מונטג ושמוליק גרינברג על המועמדות לראשות העיר, השיב גפני כי ״מי שידבר בתקופה הקרובה על הנושא יימצא את עצמו מחוץ לרשימה. אני לא מוכן שיעשו את כל המחלוקות האלו. זה מיותר לגמרי, וודאי בשלב הזה. עד פסח אין בכלל על מה לדבר", הבהיר גפני בנחרצות.

לדבריו, העובדה שכולם עוסקים בנושא כבר כעת יוצרת מאבקים מיותרים כאשר חלק מהנידונים כלל אינם נמצאים עדיין על שולחן הדיונים.

"כל אחד מפריח שמועה על פי האינטרס שלו ויוצר בלאגן לא מוצדק", רטן גפני.

ל'כיכר השבת' נודע כי גפני התייחס בשיחה הסגורה גם לפרסום של מנכ״ל איחוד מוסדות גור נחמן וידלסבסקי בוועידת זר זהב לתורמי החסידות באיטליה בה הציג את הנתונים והמספרים המלאים של חסידות גור ואמר: "אדרבה, אני שמח שהכל יוצא לאור. אולי זו ההזדמנות לקרוא שוב לידידנו באגודת ישראל לפתוח את כל הרשימות ולבדוק את הנתונים המדויקים. היום הכל גלוי ולכל חצר חסידית או קהילה יש אלפון ורשימות מסודרות. בואו ונבדוק את המספרים ועל פי זה נחלק את הייצוג בכנסת. לא ייתכן שדברים שנקבעו לפני עשרות שנים ומאז הכל השתנה ימשיכו לקבוע את הרכב הרשימה גם בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר