הכרעה מיידית

התורמים לבית המדרש החדש של גור זומנו ל"דיון משמעותי מאוד"

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", חסידי גור התורמים להקמתו של היכל בית המדרש החדש של החסידות במתחם שנלר בירושלים, יתכנסו בעוד ארבעה שבועות לדיון מכריע (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חסידי גור. אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

בחסידות גור נערכים לקראת השבת המיוחדת שתיערך לתורמים חברי הנשיאות של בית המדרש והמרכז העולמי של החסידות, שמוקם בימים אלו במתחם שנלר בירושלים.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", יוזמת הנהלת בית המדרש, בראשות הרב יונתן בורנשטיין, קיומם של ימי דיון וחשיבה להתייעצות בענין היבטי הבנייה ותכנון הפנים והחוץ, הנחשבים בעיניה למשמעותיים ביותר.

בהזמנה הרשמית שהגיעה לידי "כיכר השבת" נקראים אכן הנגידים להשתתף בדיוני החשיבה לפורום האסטרטגי שיכריע כיצד יראה המרכז העולמי של החסידות הגדולה והמשפיעה בישראל.

"לקראת תום שלב השלד של הקמת בית המדרש, סבורים אנו כי הגיעה העת לישיבה מחודשת לאן מועדות פנינו. כמי שנמנה עמנו יחד על חבר המייסדים אנו מבקשים את אישור השתתפותך האישית בשבת וישב ובדיונים הנלווים למען הקמת בית ה׳", נכתב לתורמים.

נשיאי חבר המייסדים, משפחות הנגידים ורדיגר, פלוטשניק, קליין ולנדאו החתומים על ההודעה, מעדכנים כי בין הנושאים ידונו על המעבר לשלב הפנים, תקציב מול תזרים, הצבת יעדים לסיום וכן הנצחות בשערים והיכלות לצד ציפוי אבן חוץ.

בהודעה נכתב עוד כי "אין המדובר בדיונים שגרתיים, אלא משמעותיים מאוד כאשר העניינים שעל הפרק דורשים הכרעה מיידית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר