פרסם סרטון בערבית

צה"ל מזהיר: "הג'יהאד רוקם מזימה. נגיב בעוצמה" • צפו

ישראל דרוכה מתמיד לקראת תגובה צפויה של הג'יאהד האסלאמי על פיצוץ מנהרת הטרור בו נהרגו 14 מחבלים, והערב מפרסם צה"ל סרטון אזהרה חריג בערבית. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב / צה"ל)

מערכת הביטחון משגרת הערב (מוצ"ש) אזהרה חמורה לארגוני הטרור הג'יהאד האסלאמי והחמאס, מחשש שתמומש כוונתם לבצע פיגוע נקמה, כשבועיים לאחר פיצוץ מנהרת הטרור של הג'יהאד, בידי צה"ל, בו נהרגו כ-14 מחבלים.

אלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, מופיע בסרטון בשפה הערבית שמפרסם צה"ל ברשתות החברתיות, בו הוא אומר בין היתר: "הג'יהאד רוקם מזימה ומשחק באש, נגיב בעוצמה גם נגד חמאס".

"ישראל פוצצה מנהרת טרור לפני כשבועיים בשטח הריבוני של מדינת ישראל", פותח האלוף. "אנחנו ערים למזימה שהג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני רוקם נגד ישראל. הוא משחק באש על גבם של תושבי רצועת עזה, ועל חשבון הפיוס הפנים פלסטיני והאזור כולו".

"כדאי שיהיה ברור: לכל תגובה של הג'יהאד האיסלאמי באשר היא, ישראל תגיב בעוצמה ובנחישות, לא רק כלפי הג'יהאד אלא גם כלפי חמאס. אנחנו מייעצים להנהגת הג'יהאד האסלאמי בדמשק לנקוט זהירות ולשלוט בעניינים".

"מפקדת הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני בדמשק ומנהיגי הארגון - רמדאן שלח וזיאד נחאלה - קחו מהר את העניינים לידיים כי אתם אלו שתישאו באחריות", מסיים מרדכי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר