אסון בחולון

פעוט חרדי לא התעורר משנתו ונפטר בביה"ח

פעוט כבן שנה, בן למשפחה חרדית מחולון, לא התעורר הבוקר משנתו ופונה לבית החולים במצב אנוש לאחר שבוצעה בו החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בחשוון תשע"ח | 12.11.17
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פעוט כבן שנה, בן למשפחה חרדית, פונה הבוקר (ראשון) במצב אנוש לבית החולים 'וולפסון', לאחר שאיבד את ההכרה בבית המשפחה בחולון, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

כוחות ההצלה הוזעקו לבית המשפחה שסיפרו כי התינוק לא התעורר משנתו. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף חולון ביצעו בו פעולות החייאה מוצלחות והוא פונה לבית החולים במצב אנוש. לאחר כמה שעות למרות מאמצי הרופאים הוא הלך לעולמו.

יוסף שושן חובש באיחוד הצלה שגר בסמיכות למקום סיפר: "ביצעתי בו פעולות החייאה לאחר שלא התעורר משנתו תוך שיתוף פעולה עם צוות ניידת טיפול נמרץ. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

לפני כחודש דווח בבני ברק על פעוט שאיבד את ההכרה בביתו בבני ברק החובשים ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך למרבה הצער נקבע מותו בבית החולים מעייני הישועה.

יאיר עמאר חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "מדובר בפעוט בן מספר חודשים שלדברי בני המשפחה לא התעורר משנתו. יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף בני ברק ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייו. למרבה הצער נקבע מותו בבית החולים מעייני הישועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר