"להפסיק את המלחמות"

הגר"מ מאזוז: "אסור לפסול את רדיו 'קול ברמה'"

בעוד נשיא המועצת הגר"ש כהן וחבר המועצת הגר"ש בעדני, חתמו שוב נגד 'קול ברמה', הגר"מ מאזוז, יצא להגנת הרדיו שמעביר את שיעורו השבועי וקרא להפסקת המלחמה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מאיר מאזוז (צילום: שוקי לרר)

בזמן שנשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן וחבר המועצת הגאון רבי שמעון בעדני יצאו במתקפה חריפה נגד רדיו 'קול ברמה' ופסקו כי אין להאזין להם ולא לשתף איתם פעולה, יוצא ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז להגנת הרדיו שמעביר את שיעורו השבועי ומבקש להפסיק את המלחמה נגדם.

"יש 'קול ברמה' הוא מיוחד, יש בו דברי תורה, יש בו מוסר, יש בו הכל. גם כשאומר פוליטיקה הוא באמצע, הוא לא מכריע, הוא מדבר בכאב", אמר הרב מאזוז בסיום שיעורו.

הרב התייחס למכתב גדולי ישראל נגד הרדיו ואמר: "אסור לפסול את 'קול ברמה', תמך בו מרן הרב עובדיה יוסף. יש לנו דבר טוב, לא לריב, 'קול ברמה' 'קול חי' - לא משנה, העיקר דברי אלוקים חיים, להפסיק את המלחמות!".

במהלך שיעורו השבועי התייחס הגר"מ מאזוז לראשל"צ הגר"ש עמאר ואמר: "הוא רוצה להשתלט? מה יש לו להשתלט?! למה בכלל הגיעו הדברים האלה? למה בעל דברים דידו את? סתם מישהו מפליט מילים, התפרסמו שלא כדין, אבל זה מה שיש, וצריך לבקש מחילה מתלמיד חכם כזה. חייבים למחות, וכל הכבוד ליום ליום שכתב מחאה מאופקת, יש שם גם מאמר של הרב בניזרי, מאמר נפלא, שכתב: תפסיקו זה הורס את מפעלו של מרן. לא עבר ארבע שנים מפטירתו של מרן, ומחלוקת עד השמים, על מה יש פה איזה התחרות?!".

מכתב הגר"ש כהן והגר"ש בעדני נגד 'קול ברמה'

מנהיגה הרוחני של 'יחד' הסביר שוב את פשר ההחלטה על הקמת המפלגה בבחירות האחרונות ואמר: "אומרים למה עשינו את מפלגת יחד, אתם יודעים למה? אמרו שלשת הגאונים (דרעי, ליצמן וגפני. י"כ) אנחנו הולכים עם בוז'י, בוז'י זה אלה שרוצים לחלק את ארץ ישראל. וכל אלה שאוהבים את ארץ ישראל כאב להם, לא מוכנים לזה.

"וכאשר ש"ס אמרו את זה לפני הבחירות, ולא אמרו מה שהרבנים יאמרו, אלא לפני הם מכתיבים לרבנים שילכו עם השמאל, זה אסור, אסור ללכת איתו הם רוצים להחריב הכל. גם שני מדינות אין שרה אמרה כי לא ירש בן האמה הזאת עם בני עם יצחק.

"לכן עשינו 'יחד', כל אלה שמדברים גבוהה גבוהה על רבי אליהו ישי, אדרבא הוא ניסה לעזור לכם!. מתחילה כשאמר אריה דרעי לאלי ישי לפני שהתחלנו, בא תהיה מקום שני אמרתי לו בסדר, אבל בתנאי כשמדברים על ארץ ישראל שיתנו לנו חופש הצבעה זה הכל הלכתי לרב בעדני והסברתי לו את הכל אמר לי אני מבין אותך לא יתכן שארץ ישראל תימכר על פי גחמה של יו"ר אחד, לא הסכים, לא הסכימו, אז נלחמנו ויכתתו רגלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר