איומים הדדיים

הג'יאהד האסלאמי: "איומי ישראל - בגדר הכרזת מלחמה"

הסרטון החריג שפרסם אמש צה"ל בו נרמז כי יחוסלו מנהיגי הג'יאהד האסלאמי אם ארגונם יתקוף את ישראל כתגובה לפיצוץ מנהרת הטרור, מקשיח את עמדת הג'יאהד (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק ממחבלי הג'יאהד שנהרגו במנהרה (צילום: מתוך פייסבוק)

בג'יהאד האיסלאמי מגיבים היום (ראשון) באופן ישיר לאיום המרומז לחיסול מנהיגי הארגון שהשמיע אתמול אלוף יואב מרדכי בסרטון החריג שהעלה צה"ל לרשתות החברתיות.

בהודעת ארגון הטרור נכתב: "לא נרפה את ההגנה על עמנו ואדמתנו. האיומים של האויב לפגוע בהנהגת הארגון הם בגדר הכרזת מלחמה, ואנו נתמודד עימם. האיומים האלה חושפים את הכוונות האמיתיות של הציוניים. זכותנו להגיב על כל תוקפנות ובתוך כך גם הזכות להגיב על פשע התוקפנות נגד מנהרת ההתנגדות, שגרם למות 12 לוחמים מהזרועות הצבאיות של חמאס והג'יהאד".

"המסר שלנו לישראל: ידייך המגואלות בדמי ילדינו לא יפסיקו להרוג עד שייגדעו או עד שתסולקו מאדמתנו וארצנו. הטרור של האויב ואיומיו לא מפחידים אותנו ולא יניאו את הנהגתנו מדרך הג'יהאד, ההתנגדות וההגנה על עקרונותינו".

דובר החמאס, פאוזי ברהום, הגיב אף הוא לישראל: "האיומים נגד ההתנגדות משקפים פאניקה ובלבול בישות הציונית מפני תגובה שלנו על פשע הפגיעה באנשי ההתנגדות הפלסטיניים. ההתנגדות האמיצה תמשיך להיות מוכנה לבצע את חובתה - להגן על עמנו ולשבור את יוקרתו של הכיבוש".

בסרטון שפורסם אמש הופיע כזכור מתאם פעולות הממשלה בשטחים, יואב (פולי) מרדכי, שאמר בין היתר: "מפקדת הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בדמשק ומנהיגי הארגון - רמדאן שלח וזיאד נחאלה - קחו מהר את העניינים לידיים כי אתם אלו שיישאו באחריות".

דברי נתניהו, הבוקר (צילום: עומר מירון, לע״מ)

הבוקר, בפתח ישיבת הממשלה, אמר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בימים אלה יש מי שעדיין משתעשע בלנסות התקפות מחודשות על ישראל. היד שלנו תהיה קשה מאוד כלפי כל גורם בכל מקום. אני מתכוון לכל גורם - פלגים, סורקים, ארגונים. אנחנו רואים את חמאס אחראי לכל התקפה שיוצאת מעזה נגדנו".

ההתחממות הנוכחית נגרמה כזכור בשל פיצוץ מנהרת הטרור של הג'יאהד האסלאמי מעזה לשטחי ישראל, על ידי צה"ל, לפני כשבועיים, בו נהרגו כ-14 מחבלים, בהם שני בכירים. מספר ימים לאחר מכן הודתה ישראל כי היא מחזיקה בגופות חמישה מחבלים שנהרגו בתוכה, יתכן בתקווה להשתמש בהם כקלפי מיקוח במו"מ להחזרת גופותיהם של החיילים הדר גולדין ואורון שאול, שבידי חמאס מאז מבצע צוק איתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר