התקדמות בין כץ לחרדים

יופצו תזכירי חוק שיסייעו למנוע את חילולי השבת בישראל

במהלך ישיבת ראשי הקואליציה, נרשמה התקדמות בין ראשי המפלגות החרדיות לבין השר חיים כץ • בין היתר הוסכם על הפצת תזכירי חוק שיתנו סמכות לשר הפנים ויביאו להתחשבות במסורת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר חיים כץ (צילום: Miriam Alster/FLASh90)

סאגת חילולי השבת המתרחבים בישראל: במהלך ישיבת ראשי הקואליציה הבוקר (ראשון) נרשמה התקדמות בין ראשי המפלגות החרדיות לבין השר חיים כץ, כך נודע ל"כיכר השבת".

במהלך הישיבה הסכים השר כץ להפיץ תזכיר חוק יחד עם משרד הפנים שייתן סמכות לשר הפנים אריה דרעי בנושא שעות עבודה ומנוחה בשבת.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי השר חיים כץ הסכים גם להפיץ תזכיר חוק נוסף על ידו, שבנושא היתרי עבודה בשבת יסכים לשקול גם את מסורת ישראל ולא רק שיקולים כלכליים.

כזכור, לפני מספר חודשים, יממה לפני כינוס המועצות על חילולי השבת, התבטא השר כץ בעד משחקי כדורגל בשבת, למרות התנגדות המפלגות החרדיות.

כץ אמר לאתר ONE כי "יהיה כדורגל בשבת. יהיה היתר עבודה, נוציא את זה. לא נמנע מכל הקבוצות בכל הגילאים לשחק פה כדורגל. נשמור על הסטטוס קוו הקיים".

בישיבה שערך כץ עם חברי הכנסת החרדיםם לפני ארבעה חודשים, טען כץ כי הוא שומר על השבת והקשר שלו עם הציבור החרדי חשוב לו. "אתם לא יודעים כמה אני עושה למען השבת", אמר כץ לחברי הכנסת יואב בן צור, אורי מקלב ומיכאל מלכיאלי.

הח"כים ביקשו שיצמצם יותר את חילולי השבת, במיוחד בעבודות הרכבת. "אני מתחשב מאוד וממעט באישורים", הגיב כץ. ח"כ מקלב אישר ואמר לו שאכן יש צמצום בחילולי השבת, אך מנגד הם קיבלו מידע על עבודות שבוצעו בשבת, עבודות שלא היה בהם צורך בחילול שבת.

כץ גם פנה לחברי הכנסת: "למה אתם מתעסקים רק במשרד שלי, יש עוד חילולי שבת במדינה, לכו לערוץ 2, שם אין חילולי שבת?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר