הזוג שמכר את הבית והרכוש כדי לטייל ברחבי העולם

חסרי אחריות או אמיצים? הזוג הבריטי שמתעד את מסעו בפייסבוק ובפלטפורמות שונות הסביר את החלטתו השנויה במחלוקת "יש לנו בית יפה, מכוניות יפות ודברים יפים אבל זה כל מה שהם. זה הכל חפצים ומה שאין לנו זה זמן"

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

קרי וג'ו סמית, זוג הורים לילד בן ארבע ולילדה בת שנתיים מבריטניה, מכרו את הבית, את המכוניות ואת שאר הרכוש ויצאו לטייל בעולם למשך תקופה לא מוגבלת או עד שיאזל הכסף.

בראיון ל"דיילי מייל" סיפרו בני הזוג כי "חברים ובני משפחה אמרו לנו שהתכונית משוגעת", וכעת הם נמצאים באזור ניו פוסרט בדרום אנגליה ומתכננים את המשך מסעם.

עוד לפני שיצאו חיברו בני הזוג רשימת משאלות של פעילויות שהם רוצים להגשים בשנה הקרובה עם בנם ובתם מימי. בין הדברים המתוכננים - ביקור בלפלנד, בבית ספר מקומי בפיג'י, מסע בקרוואן, הפלגה באוניה של דיסני ונסיעה ברכבות יורוסטאר שמקשרת בין אנגליה, צרפת ובלגיה.

בפוסט בו הסבירו את החלטתם החריגה כתבו בניי הזוג "יש לנו בית יפה, מכוניות יפות ודברים יפים אבל זה כל מה שהם. זה הכל חפצים ומה שאין לנו זה זמן". עוד הוסיפו בני הזוג וכתבו כי המוטו שלהם בחיים הוא ""אנחנו לא מטייילים כדי לברוח מהחיים, אלא כדי שהחיים לא יברחו מאיתנו. תוכנית המסע עדיין לא סגורה סופית, והזוג גם לא יודע כמה זמן תימשך ההרפתקה".

כ"טיול חימום" יצאה המשפחה לרחבי בריטניה ולאחרונה וביקרו, בין היתר, בעיר החוף בורנמות' שבדרום אנגליה. "הרבה אנשים פוסלים את האפשרות לטייל עם ילדים קטנים במקומות מסוימים", הם מסבירים. "לרוב זה נובע מתפיסה מוטעית או דעות קדומות. לחלופין, אחרים לא מודעים לאפשרויות הנרחבות שיש לטיולים עם ילדים קטנים. נבקר ביעדים מרגשים שמספקים דיור ופעילות שמתאימים לילדים קטנים".

הם מתכוונים לדרג כל מקום אליו יגיעו בהקשר של התאמה לילדים קטנים. הם מקווים שהבלוג שלהם יהווה השראה למשפחות אחרות עם ילדים קטנים לצאת ולטייל. "לאן ניסע? עדיין לא החלטנו לגמרי. כמה זמן? כמה זמן שנוכל! זו היתה החלטה גדולה עבורינו וברגע שקיבלנו אותה, מיד הרגשנו גאווה. אנחנו גאים שהחלטנו לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר