"הבניין החל לרקוד"

האדמה רעדה: 328 הרוגים בעיראק ובאיראן

328 בני אדם נהרגו ולמעלה מ-2,500 נפצעו ברעידת האדמה החזקה, בעוצמה של 7.3, שהכתה במחוז סולימאניה שבצפון-מזרח עיראק, סמוך לגבול עם איראן (חדשות, בעולם)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בחשוון תשע"ח | 13.11.17
החנות רעדה, המוצרים נפלו (צילומסך: מצלמת אבטחה, מתוך ynet)

328 בני אדם נהרגו ולמעלה מ-2,500 נפצעו אמש (ראשון) ברעידת האדמה החזקה, בעוצמה 7.3, שהכתה במחוז סולימאניה שבצפון-מזרח עיראק, סמוך לגבול עם איראן.

בעיראק מניין הנפגעים עומד כרגע על שישה ועשרות פצועים אך טרם נמסר מניין עדכני, ובאיראן מספר ההרוגים עומד על 328 בני אדם ולמעלה מ-2,500 פצועים.

רעש האדמה העז הורגש גם בישראל, אזרחים רבים מחיפה ועד באר שבע דיווחו על הרגשת הרעידה, אך בעוצמה נמוכה יותר ובחסדי שמים ללא נפגעים. הרעידה הורגשה בין היתר בתל אביב, פתח תקווה, חולון, ראשון לציון, חיפה ובאר שבע.

בבגדד, בירת עירא, הרגישו את הרעש למשך כ-20 שניות. מג'ידה עמיר סיפרה לכלי התקשורת: "ישבתי לארוחת ערב עם ילדיי ופתאום הבניין החל לרקוד. חשבתי בהתחלה שמדובר בפצצה ענקית, אבל אז שמעתי את כולם סביבי צועקים שמדובר ברעידת אדמה".

גם בטהרן שבאיראן נרשמה בהלה ושמונה כפרים סמוכים נותקו מחשמל. במחוזות קרמאנשאה ואילאם בתי הספר יישארו סגורים. התושבים ישנו בפארקים כאמצעי זהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר