דואט מקומי

נשיא הפיליפינים שר לטראמפ: "אתה האור בחיי" • צפו

בארוחת ערב שערך אתמול נשיא הפיליפינים דוטרטה ל-19 מנהיגים שהתארחו במדינתו, הוא נעמד לפתע ושר לכבוד נשיא ארה"ב טראמפ שיר חיבה, "בהוראת המפקד העליון", כדבריו (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

בארוחת ערב שנערכה אמש (ראשון) בפיליפינים למנהיגים אורחים, בהם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שר הנשיא רודריגו דוטרטה שיר עממי פיליפיני לכבוד טראמפ עם המלים "אתה האור בחיי, חצי מליבי הוא שלך".

נשיא הפיליפינים לקח את המיקרופון ושר את השיר Ikaw (אתה), בדואט עם כוכב פופ מקומי, מול נשיא ארה"ב ועוד 19 מנהיגים שנטלו חלק ב'גאלה' שקיים להם המארח במנילה הבירה, לקראת פתיחת הפורום השנתי של ארגון המדינות המזרח-אסיאתיות.

כשסיים לשיר אמר דוטרטה: "גבירותיי ורבותיי, שרתי את זה בהוראת המפקד העליון של ארצות הברית".

יצויין, כי בעבר קיימה ארה"ב יחסים דיפלומטיים טובים עם הפיליפינים, אך מאז שדוטרטה עלה לשלטון הם התדרדרו משמעותית. הנשיא שיצר קשרים טובים עם הרוסים החל לקלל בפומבי את נשיא ארה"ב הקודם ברק אובמה לאחר שזה ביקר אותו על מלחמתו האכזרית בסוחרי סמים בה נהרגו כמעט 4000 מאזרחי ארצו.

כעת טראמפ מנסה להשיב את הימים היפים בין המדינות, ובתחילת הפגישה ביניהם אתמול הוא החמיא לדוטרטה על האירוח, התעלם משאלות עיתונאים על המלחמה המפוקפקת בסמים ושניהם אף התבדחו ואמרו כי העיתונאים הם מרגלים. "יש בינינו יחסים מצויינים", הצהיר טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר