'התעוררות' בירושלים

עופר ברקוביץ הודיע: אתמודד על ראשות העיר מול ניר ברקת

עופר ברקוביץ' הודיע על התמודדותו לראשות העיר בבחירות, כשההסכם על "חלוקת" השכנות בירושלים, שחתם ברקת עם דגל התורה, הוצג כעילה גם לפרישת סיעתו מהקואליציה (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מסיבת העיתונאים, היום (צילום: יח"צ)

חודשים ספורים לאחר המשבר הפוליטי שהתגלע בין סיעת התעוררות בעיריית ירושלים לבין ראש העיר ניר ברקת, בעקבות חתימת הסכם חלוקת שכונות העיר עם דגל התורה, מודיע היום (שני) יו"ר הסיעה עופר ברקוביץ' על פרישה מהקואליציה והתמודדות שלו לראשות העיר בבחירות בעוד שנה.

ברקוביץ' אמר במסיבת העיתונאים שכינס לשם כך: "התעוררות הוקמה לחיזוק והעצמת ירושלים כעיר ציונית ופלורליסטית. בשם החזון הזה גם תמכנו בברקת. אך משהו השתנה - ראש העיר שלנו כבר מזמן לא כאן. הראש שלו בכנסת או בכלל בראשות הממשלה".

את הסכם החלוקה שחתם ברקת עם דגל התורה, בו "חולקו" שכונות העיר בין כאלו שמיועדים לחרדים לכאלו שלא, הגדיר ברקוביץ' כ"הפקרת העיר לאינטרסים פוליטיים צרים, סדרי עדיפויות קלוקלים ודילים שאנחנו לא יכולים לחיות איתם".

ריצתו לראשות העיר בבחירות הקרובות נומקה על ידו כרצון ב"מנהיגות של אידיאלים, בה ירושלים לבדה על ראש שמחתנו ולא שום עסקונה פוליטית אחרת; שפורצת מגזרים וגבולות; שמחברת קהילות ולא משסה או מתנכרת".

"הסכם חלוקת העיר משסה מגזרים אלו באלו ומתעלם באופן בלתי נתפס מציבורים שלמים בעיר הזו - דתיים, חרדים, ספרדים, חילונים ומסורתיים. הסכם ללא מנדט", תקף יו"ר התעוררות, אליו הצטרפו שאר חברי סיעתו, שכאמור פורשת היום מהקואליציה העירונית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר