חיכוך נוסף

תלונה במשטרה נגד ח"כ דוד אמסלם

לאחר שבוע בו התכתש ח"כ דוד אמסלם עם המפכ"ל והצהיר על הצעות חוק שונות נגד המשטרה, יו"ר ארגון השוטרים הסוהרים והגימלאים הגישה נגדו תלונה במשטרה (חדשות)

דוד אמסלם (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יו"ר ארגון השוטרים הסוהרים והגימלאים, אושרה אסף, הגישה היום (שני) תלונה במשטרה כנגד ח"כ דוד אמסלם. שלטענתה מבצע עבירות של סחיטה והסתה.

בתלונתה כתבה אסף כי אמסלם מסית מעל לכל במה נגד המפכ"ל וגורם לזעזוע ביטחוני לדמות ביטחונית ולביטחון המדינה כולה. על פי חוק העונשין, הסתה היא עבירה פלילית שלח"כ אין חיסיון ממנה.

כזכור, חבר הכנסת אמסלם הוא היוזם של חוק ההמלצות, האוסר על המשטרה להמליץ על הגשת כתבי אישום - הצעה שלה מתנגדים המפכ"ל, היועמ"ש, השר לביטחון הפנים וגורמים נוספים. החוק עבר בשבוע שעבר בקריאה טרומית, ברוב של 52 תומכים לעומת 42 מתנגדים.

על פי החוק בעת העברת חומר חקירה מהמשטרה לפרקליטות, לא תצרף הרשות החוקרת את חוות דעתה או המלצתה בשאלה אם הראיות מספיקות לאישום.

החיכוך בין המפכ"ל לחבר כנסת אמסלם אינו מסתיים בכך, ובראיון שהעניק אמסלם הצהיר החבר כנסת כי יפעל להפחית באופן דרמטי את שכרו של המפכ"ל ולהעלות את שכר השוטרים הצעירים. לדברי אמסלם " לא יתכן שראש הממשלה שהוא האישיות הבכירה ביותר בארץ יקבל פחות ממפכ"ל, ואין סיבה שהמפכ"ל ירוויח קרוב למאה אלף שקלים ושוטר צעיר רק 6000 שקלים"

תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" יחד עם בכירים לשעבר ממערכת הביטחון ובהם 4 רמטכ"לים, 3 ראשי מוסד, מפכ"לים וקצינים גילוי דעת וקריאה לתמיכה במפכ"ל המשטרה רוני אלשיך: "פגיעה במפכ"ל ובמשטרה היא פגיעה בביטחון המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר