פרסום ראשון

הגאון רבי יהושע מאמאן חוזר בו מהחתימה נגד 'קול ברמה'

הגאון רבי יהושע מאמאן, זקן רבני מרוקו, חוזר בו מהחתימה נגד רדיו 'קול ברמה', כך נודע ל"כיכר השבת". "הוברר לי כי העניין נובע מסכסוך פוליטי" כתב הערב במכתב חדש (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יהושע מאמאן (צילום: יעקב כהן)

הגאון רבי יהושע מאמאן, זקן רבני מרוקו, חוזר בו מהחתימה נגד רדיו 'קול ברמה', כך נודע ל"כיכר השבת". אתמול (ראשון) הגיע ח"כ מיכאל מלכיאלי למעונו של הרב בשכונת גאולה בירושלים והחתים את הרב נגד האזנה ושיתוף פעולה עם 'קול ברמה'.

אך הערב (שני) כתב הרב מכתב נוסף בו הוא חוזר בו מהחתימה בטענה כי אינו מתערב בנושאים פוליטיים. במכתב כותב הרב מאמאן: "אתמול ח"כ מיכאל מלכיאלי החתים אותי על מכתב נגד רדיו 'קול ברמה'. משהוברר לי כי העניין נובע מסכסוך פוליטי הריני להודיע כי מעולם לא התערבתי בעניינים פוליטיים ועל כן גם בפרשה זו אני מסיר את ידי". את מכתבו מסיים הרב בתקווה: "אני מקווה שהשלום ישכון בין כל המחנות והאמת והשלום אהבו".

מוקדם יותר דווח ב"כיכר השבת" כי אנשי ש"ס עוברים בימים אלו בין בתיהם של רבנים וראשי ישיבות ספרדים בכדי להחתימם נגד התחנה הספרדית, זאת במקביל לכך שח"כ יואב בן צור עבר בין בתיהם של חברי המועצת להחתימם על מכתב הגר"ש כהן. במכתב נטען בין היתר כי "תחנה זו אינה תחת שום פיקוח רוחני המקובל על גדולי ישראל המפורסמים".

עוד נטען כי התחנה הוקמה על ידי מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שהיה מפקח על התחנה, אך מאז פטירתו, "בשנים האחרונות נוספו עליה שדרנים שונים ומשונים והם מתגדרים כביכול בשמם של גדולי ישראל. ואין שום פיקוח ושום מורה דרך לנאמר בה. ופרקו עול ופרצו גדרות של איסורי דאורייתא רבים".

בין האשמות נגד התחנה נטען במכתב כי בתחנה יש לשון הרע, רכילות, שנאת חינם, שקר, חנופה וליצנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר