תיעוד מזעזע

לעיני ילדיו: אברך חרדי הוכה קשות ברכבת הקלה • צפו

מאבטחי עיריית ירושלים ומספר שוטרים הפגינו אלימות קשה ומזעזעת כלפי אברך חסיד ברסלב, לעיני ילדיו הקטנים והבוכיים - רק בשל ויכוח בינו לבין פקחי הרכבת • צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מדברים תקשורת)

זה כבר הפך לחלק מהעיר ירושלים, קנסות ברכת הקלה ולעתים גם אלימות, כזו שנראית לכאורה מופרזת וחסרת רגש.

אמש (שני) תועדו מאבטחי עיריית ירושלים ושוטרים ממחוז ירושלים מכים ומבצעים מעצר של אברך חרדי, חסיד ברסלב - לעיני ילדיו הקטנים והבוכיים, שככל הנראה עלה לרכבת הקלה מבלי להסדיר את התשלום.

האירוע התגלגל מהר מאוד לאירוע אלים וחריג. ברכבת הקלה טוענים כי פקחי הרכבת לא היו מעורבים באירוע וכי מדובר במאבטחי הרכבת השייכים לעיריית ירושלים ולמשטרה, שעצרה אותו בשל חשד לתקיפת שוטר.

יצוין, כי ייתכן והמעצר האלים הגיע לאחר שהחסיד סרב למעצר, אך עדיין התמונות הכואבות שצולמו בזמן שילדיו נמצאים במקום הצליחו לעורר סערה ברשתות החברתיות. ניתן לשמוע את הנוכחים מבקשים מהשוטרים לנהוג בצורה עדינה יותר עם העצור שנאנק מכאבים כאשר ידו מסובבת בכוח רב מאחורי גבו וראשו נדפק ברצפה.

מחברת 'סיטיפס' נמסר בתגובה: "במהלך ביקורת שגרתית ברכבת תקף באלימות אחד הנוסעים שוטר שביקש לזהותו. רק לאחר ששוטרים נוספים ומאבטחים של העירייה הגיעו לסייע לשוטר המותקף, הצליחו להשתלט על התוקף ועצרו אותו בגין תקיפת שוטר".

משטרת ישראל נמסר: "מדובר בתיעוד חלקי המציג רק את סופו של אירוע, במהלכו נעצר חשוד שסירב לשלם עבור נסיעה ברכבת הקלה וסירב להזדהות כחוק, תוך שהוא משתולל צועק ודוחף את השוטרים והפקחים.

האירוע החל כשפקחים של הרכבת הקלה בירושלים ביקשו את עזרתו של שוטר בזיהוי אזרח שסירב לשלם בעבור נסיעתו ברכבת. השוטר ביקש מהאזרח להזדהות שוב ושוב, כשזה מסרב, לא נשמע להתראות השוטר שביקש להרגיעו, צועק ודוחף את השוטר והפקחים. עם עצירת הרכבת בתחנה ולאחר שהחשוד המשיך להשתולל ולסרב לעיכוב, נעצר החשוד ע״י השוטרים שהיו במקום וסייעו בהשתלטות עליו.

גם אם לעולם, תיעוד חלקי של מעצר חשוד משתולל בליווי צרחות ברקע לא יהיו נעימים לצפייה, הרי שבמקרה זה התנהגות החשוד לאורך כל האירוע הייתה פסולה ופלילית, והיא שהובילה למעצרו שבוצע כדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר