צמאה 4

אריאל זילבר בסינגל חדש מ'צמאה' - ופרצת

הזמר והיוצר אריאל זילבר בביצוע מקפיץ לשיר החב"די הנודע מתוך האלבום החדש 'צמאה 4' בהפקתו של נאור כרמי. על העיבוד המוזיקלי האירי המקפיץ כרמי ועקיבא תורג'מן (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ביצוע חדש, עדכני ומקפיץ של הזמר והיוצר אריאל זילבר, לניגון 'ופרצת' העתיק, שיחגוג השנה יומולדת שישים!

זו הפעם השלישית בה נוטל זילבר חלק באלבומי 'צמאה', לאחר ביצועיו המוצלחים לניגונים 'הוא אלוקינו', בצמאה 1, 'וכל קרני רשעים אגדע' בצמאה 3 שהפכו ללהיטים, הוא התגייס גם למשימה הזו.

מדובר על אחד מניגוני חב"ד המוכרים והנפוצים ביותר. הניגון הותאם למילות הפסוק מפרשת ויצא ומהוות את ברכת ה' ליעקב אבינו, שהוא עתיד לרשת את כל ארץ ישראל וזכה לתפוצה רחבה. לצד הניגון גם הרעיון שהטמיע הרבי מליובאוויטש, הפך לסיסמא מנצחת: "תעשה ופרצת!"

השיר החדש מלווה את יציאת האלבום החדש 'צמאה 4',פרויקט של התוועדויות מוזיקליות, שצמח כסדרת הופעות המוניות, חלק מאירועי י״ט כסלו - ראש השנה לחסידות, הנחגג מדי שנה – בבנייני האומה, בירושלים. הפרויקט, המפגיש חומרים וניגונים חסידיים עם יוצרים מכל הקשת התרבותית היהודית/ישראלית - זכה להצלחה יוצאת דופן והוליד סדרה של אלבומים ייחודיים שהגיעו למעמד של אלבומי זהב ופלטינה, לצד ערוץ יו-טיוב מצליח ועוד.

האלבום החדש "צמאה 4 - ניגוני תפילה" זמין לרכישה ויושק רשמית במסגרת אירועי י"ט בכסלו בבנייני האומה.

צמאה 4, מפגיש מבצעים ויוצרים חדשים ומרעננים עם ניגוני חב״ד מסורתיים. באלבום החדש נוטלים חלק לא מעט אומנים ויוצרים שמשתתפים בו לראשונה, כדוגמת: קובי אוז, קובי אפללו, נתן גושן, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב. לצד המבצעים המוכרים והאהובים- אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל וישי ריבו. גם אלבום זה, כקודמיו, מופק על ידי נאור כרמי.

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י״ט כסלו תשע״ח בבנייני האומה בירושלים, במתכונת של מספר שיא של שנים-עשר מופעים שיתפרסו השנה על פני חמישה ימים מלאים. בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר