הודח מתפקידו

לוחם צה"ל בעט בפורע פלסטיני ונשלח לכלא

חייל שהגיע להתפרעויות של ערבים בחברון וראה את אחד מהם מתעמת עם שני לוחמים אחרים, החליט לבעוט בו - וכבר למחרת נשפט על 'תקיפה שלא לצורך' ונשלח לכלא (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

עונש מאסר של 20 יום בכלא צבאי נגזר לאחרונה על לוחם צה''ל בחטיבת גולני, בעקבות תקרית בה בעט בערבי במהלך הפרות סדר אלימות בחברון.

לפי הדיווח בערוץ 20, באירוע שהתרחש לפני מספר שבועות הגיע החייל להתפרעויות של ערבים בחברון וראה את אחד מהם מתעמת עם שני לוחמים אחרים. הלוחם החליט לבעוט בו - וכבר ולמחרת הוא נשפט בגין עבירה של 'תקיפה שלא לצורך'.

יצויין, כי צה"ל לא הסתפק בעונש המאסר, וכשהחייל סיים לרצות אותו החייל תעודת הלוחם שלו נשללה והוא הודח מתפקיד לחימה. עם זאת, לאחרונה הוא נשלח לשרת בגבול רצועת עזה בתפקיד שאינו לחימתי.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לידיעה: "במהלך הפרת סדר בעט החייל בפלסטיני שהיה עצור ומוחזק על ידי כוח צה"ל. החייל הודה באשמה בגין התנהגות שאינה הולמת ונשפט על ידי מפקד הגדוד לימי מחבוש והוחלט על הדחתו מלחימה בשל חוסר התאמה".

"לאחר ריצוי עונשו וחזרה לתפקיד מפקדה בגדוד, ביקש החייל לעבור לתפקיד אחר. החייל הועבר תפקיד ובנוסף בימים אלו נבחנת בקשתו לעבור לבסיס בקרבת ביתו. לאורך כל התהליך לווה החייל באופן צמוד על ידי מפקדיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר