"לא חיית מחמד"

האיל הלבן שהפך לכוכב רשת עומד לפני המתה

הצלם שצילם את האיל הנדיר שיתף את הסרטון וקיבל מיליוני צפיות ותגובות במיוחד בשל העובדה שהשקיע תקופה ארוכה בנסיון למצוא את האיל הלבן ולצלם תמונות יפות שלו. כעת, האיל המיוחד עומד לפני המתה לאחר שתקף אשה. "הוא לא חיית מחמד כפי שמצטייר" אמר מפקד המשטרה

האיל הלבן (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)

האייל הלבן משבדיה שהפך לפני קצת יותר מחודשיים לכוכב רשת לאחר שפורסמו תמונות נדירות שלו ברחבי העולם עומד לפני המתה, זאת על פי דווח בתקשורת השבדית. סיבת ההמתה של האייל הנדיר מאחר והאייל ככל הנראה הסתער על אישה שטיילה יחד עם הכלבים שלה. האייל, שזכה לשם "פרדיננד", נמצא בחזקת הרשויות, והמשטרה טוענת כי ייתכן שתצטרך להמית אותו.

כריסטר לוף מפקד המשטרה באיזור שגיבה את ההחלטה להמית את האייל אמר כי כמה אנשים שחיים באזור לא יוצאים החוצה בגלל האייל הלבן, למשל קשישים הנעזרים בהליכון, שלא יכולים להתרחק כשאייל מתקרב אליהם" והוסיף, כי לא מדובר בחיית מחמד, למרות שהרבה אנשים חושבים כך".

באוגוסט האחרון טייל הנס נילסון בשמורת וארמלנד בשבדיה וצילם סרטון של האייל הלבן. בפוסט, שהפך לוויראלי וזכה ללמעלה מ-1.5 מיליון צפיות ועשרות אלפי שיתופים, כתב נילסון כי הוא חיפש אחר בעל החיים הנדיר בשלוש השנים האחרונות, מה שהופך את התיעוד שלו להרבה יותר ייחודי ומרהיב. בסרטון אפשר לראות את האייל נכנס לטבילה קצרה במימי פלג הזורם באזור. הוא שוחה לכיוון המצלמה, יוצא מהמים וממשיך לשוטט בין השיחים בהנאה וברוגע.

על פי דיווח של סוכנות הידיעות AP, כיום חיים רק כ-100 איילים לבנים באזור שבדיה. לא מדובר בבעלי חיים לבקניים, אלא באיילים שמצמיחים פרווה לבנה בעקבות מוטציה גנטית. לעומתם, יותר מ-400 אלף איילים נפוצים משוטטים בחופשיות באזור שבדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר