מביש

צעיר הזמין ארוחה בארומה ובמקום שמו נכתב "ערבי"

הצעיר סיפר כי כשהמתין להזמנה שלו, שמע את העובדות במקום מתלחששות וצוחקות. רק אחרי שהגיע לביתו עם ההזמנה והקבלה הבחין בכיתוב המעליב. "אני מתכוון לתבוע את הרשת בעקבות המעשה המביש הזה" (חדשות)

הקבלה שצילם הצעיר (צילום: צילום מסך פייסבוק)

איהאב קזעורה, צעיר תושב חיפה, נכנס אתמול (שני) לאחד מסניפי רשת בתי הקפה של 'ארומה' בחוצות המפרץ וביקש להזמין ארוחה. כשהגיע לביתו הוא הופתע לגלות שעל הקבלה הוא כונה בשם 'ערבי' במקום בשמו האמיתי.

על פי הדיווח בחדשות 2, בעודו ממתין להזמנה שלו, שמע קזעורה את העובדות במקום מתלחששות וצוחקות. רק אחרי שהגיע לביתו עם ההזמנה והקבלה הבחין בכיתוב המעליב.

"זה פשוט מקרה שארומה צריכה להתבייש בו, שעובדים אצלם מתנהלים בצורה הזאת", אמר קזעורה לחדשות 2. "הרגשתי שהקופאיות מצחקקות בינן לבין עצמן, הרגשתי משהו לא בסדר וכשראיתי מה נכתב הבנתי מה הייתה כוונת הצחוק".

קזעורה צילם את הקבלה והעלה אותה לעמוד הפייסבוק שלו. "לא יכולתי לסבול דבר כזה, רציתי שכמה שיותר אנשים יראו איך מתנהלים", הוסיף. "קיבלתי פנייה מארומה והם טענו שהם מתנצלים ושהם מתכוונים לפטר את העובדות. אבל זה לא מספק אותי, אני הולך לתבוע את החברה. לא יעלה על הדעת שבשנת 2017 מתייחסים ללקוחות כך".

עורך דינו של קזעורה, חוסאם מארון, אמר לחדשות 2: "בימים אלו נגיש תביעה על לשון הרע, גזענות, אפלייה ופגיעה בכבודו". הוא הוסיף כי "השימוש במילה 'ערבי' במקרה הזה לשם הגדרתו מהווה עוול ועלבון, וכן השפלה".

בארומה לא הגיבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר