בפעם השישית: נתניהו ייחקר שוב בשבוע הבא

תיק 1,000 ותיק 2,000 העומדים בלב הסערה המשפטית מול ראש הממשלה קיבלו תפניות דרמטיות בשבועות האחרונים. כעת מתפרסם מועד חקירתו הבאה של נתניהו (חדשות)

נתניהו. ארכיון (צילום: עמית שאבי, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר שוב ביום ראשון בשבוע הבא במעונו שברחוב בלפור בירושלים - כך דווח הערב (שלישי) בחברת החדשות. חקירה זו הינה השישית במספר בה יתיישב ראש הממשלה אל מול החוקרים.

כזכור, עד כה נחקר נתניהו בפרשיית המתנות וטובות ההנאה (תיק 1,000), בה חלה התפתחות כשחברו של נתניהו ארנון מילצ'ן הגיש את עדותו וסיפר כי הבקשות למתנות ולסיגרים הפכו לשיטתיות וקבועות. לדבריו, הוא נתן לאנשיו 'קארט בלאנש' (יד חופשית) להיענות לבקשות.

"בשלב מסוים נתתי לצוות שלי קארט בלאנש לתת להם (לבני הזוג נתניהו) את מה שהם רוצים”, אמר. כאשר נשאל מדוע עשה זאת, הבהיר: "לא רציתי מהם דבר, ולא קיבלתי מהם שום דבר".

מילצ’ן, שזה שנים נחשב לחבר קרוב של נתניהו, הסביר עוד כי בעצם לא הייתה לו ברירה אלא להיענות לדרישות בני הזוג, לא ברור עדיין מדוע. בכך מחזקת עדותו את החשד שלפיו הסיגרים והשמפניות שהעניק לא היו "מתנות שבין חברים", כדברי נתניהו - אלא טובות הנאה שהתקבלו לפי דרישה.

עדות זו התחזקה כשאליה הצטרפה עדותה של העוזרת של מילצ'ן שגוללה את היכרותה עם בני הזוג נתניהו ומעסיקה, מילצ'ן.

נתניהו נחקר גם בפרשה הנוספת, המכונה 'תיק 2,000' (הקלטות מוזס-נתניהו), שם אף הצליחה המשטרה להפוך את ארי הרו, מקורבו של נתניהו, לעד מדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר