הרב המקורב מספר

"איוונקה וג'ארד קושנר בבית הכנסת - כאחד האדם"

הרב לוי שם טוב, שליח חב"ד בבית הלבן, נפגש עם עיתונאים ואישים יהודיים וסיפר על פעילותו. על יעל (איוונקה) קושנר ובעלה: "כשהם נכנסים לבית הכנסת - הם כאחד האדם" (בתפוצות)

משפחת קושנר. "בבית הכנסת - הם כאחד האדם" (צילום: מתוך הטוויטר של איוונקה טראמפ)

ראשי ערים, בכירים בארגונים יהודים ואישי תקשורת המשתתפים בימים אלו בסיור מיוחד בוושינגטון שבארה"ב, האזינו לשיחה מיוחדת שמסר בפניהם הרב לוי שם טוב, מי שנחשב לשליח חב"ד בבית הלבן ולאחד מראשי הארגונים המקושרים ביותר בגבעת הקפיטול.

הרב שם טוב נחשב גם למקורב לנשיא האמריקאי דונלד טראמפ, ובני הזוג איוונקה וג'ארד קושנר מתפללים בבית הכנסת שבראשו הוא עומד.

איוונקה (יעל) קושנר בכותל (צילום: לע"מ)

במהלך השיחה הסגורה, דיבר הרב שם טוב על פעילותו מול חברי הקונגרס בסיוע ליהודים ברחבי המדינה כמו גם לפעילות לטובת מדינת ישראל. "יש לנו קשר חם גם עם מדינות ערביות ומוסלמיות ועם השגרירים שלהם" סיפר הרב שם טוב. הרב החב"די ציין כי הוא מקפיד לשמור על קשר טוב והדוק עם הנשיאים וחברי הקונגרס מכל המפלגות.

הרב שם טוב ניסה להתחמק מסיפורים אישיים על חייהם הרוחניים של בני הזוג קושנר, והסביר כי מרגע שהם נכנסים לתפילה "הם מתנהגים כאחד האדם". לדבריו, חוץ מהאבטחה סביבם אין שום עדות לכך שמדובר בזוג החזק באמריקה.

הרב שם טוב עם כתב "כיכר השבת" ישראל כהן (באדיבות המצלם)

"בשמחת תורה האחרון היה מרגש במיוחד. הגיעו מאות מתפללים וכולם רקדו בחצר בית הכנסת וגם בני הזוג קושנר רקדו עם ילדיהם עם דגלים לכבוד התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר