איבדה הכרה ופונתה עם האוטובוס לבית החולים

אישה כבת 80 שאיבדה את הכרתה באוטובוס, קו 19 של חברת דן, בסמוך לבית החולים 'וולפסון', פונתה עם האוטובוס לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה מצילות חיים (חדשות)

פינוי האישה בוולפסון (צילום: מד"א)

אישה כבת 80 שאיבדה הבוקר (רביעי) את הכרתה באוטובוס, קו 19 של חברת דן, בסמוך לבית החולים 'וולפסון', פונתה עם האוטובוס לבית החולים תוך כדי שכוחות ההצלה מבצעים בה פעולות החייאה מצילות חיים.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך לשעה 09:00 בבוקר. חובשים ופראמדיקים של מד"א, עידן וערן כרמל, הגיעו אל האוטובוס ששהה ברחוב הלוחמים, ויחד עם הנהג אמיר תקרה, הורידו את הנוסעים והחלו בטיפול רפואי מתקדם ובביצוע פעולות החייאה.

תוך כדי המשך הטיפול הרפואי בנוסעת, הם ביקשו מנהג האוטובוס להמשיך בנסיעה לבית חולים וולפסון הסמוך למקום, שם המתינו צוות רפואי עם מיטה וקלטו את החולה להמשך טיפול.

פאראמדיק מד"א עידן וחובש בכיר במד"א ערן כרמל סיפרו: "ראינו אוטובוס של חברת דן עומד בצד עם דלתות פתוחות, בתוך האוטובוס במושב הסמוך לדלת האחורית ישבה אשה בשנות השמונים, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, נהג האוטובוס בסיוע של הנוסעים ניסו לסייע לה, ביקשנו מהנהג להוריד את הנוסעים ולפנות מקום, השכבנו אותה על ריצפת האוטובוס וביצענו פעולות החייאה בסיוע של הנהג.

"בשלב מסוים ביקשנו מנהג האוטובוס להתחיל לנסוע לבית החולים הסמוך מאוד תוך שאנחנו מעניקים טיפול רפואי ומדווחים לצוות הרפואי שימתינו לנו עם מיטה וכעבור דקות בודדות החולה הייתה בחדר המיון שם המשיכו הרופאים בטיפול עד שחזר דופק".

עידן וכרמל, הפאראמדיקים של מד"א הוסיפו ואמרו "אנחנו חייבים לציין את תפקודו של נהג האוטובוס אמיר תקרה, שבקור רוח תיפקד וסייע לנו בהצלת חיים".

פינוי האישה בוולפסון (צילום: מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר