ממשיך לצנוח

הצניחה הכלכלית של טראמפ: עשרות דירות ריקות

אחרי שספג הורדה משמעותית בדירוג העשירים של פורבס, נכסיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ממשיכים לאבד משוויים. על פי הדיווחים, עשרות דירות במגדל טראמפ - ריקות (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מגדל טראמפ בניו יורק (צילום: שאטרסטוק)

דונלד טראמפ ממשיך לרשום קשיים כלכליים: מגדל טראמפ - אחד מנכסי הנדל"ן הידועים והמזוהים ביותר עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ - רושם ירידה חדה בעסקאות נדל"ן בתחומו, כך מדווחים כלי תקשורת אמריקנים.

כיום, מתוך 58 דירות הקיימות במגדל, ומיועדות להשכרה ומכירה, 21 מהם ריקות מדיירים. מאז טראמפ נכנס לתפקידו כנשיא, נמכרו רק 5 דירות במגדל, כשמחירן הממוצע רשם צניחה של עשרות אחוזים מאז הודיע טראמפ על התמודדותו לנשיאות.

על פי מדורי נדל"ן, מחיר עסקה במגדל טראמפ כיום, הוא הנמוך ביותר מאז שנת 2007 - זאת, יצויין, בניגוד למחירי עסקאות נדל"ן בנכסים אחרים בניו יורק. דוברת מטעם ארגון טראמפ אמרה בתגובה כי התמורות במחירים קשורות לירידות שערים בשוק היוקרה כולו.

על פי ניתוח של מגזין פורבס מלפני כחודש, שוק הנדל"ן הלא פשוט בניו יורק, כמו גם ההתמודדות היקרה שלו לנשיאות, היו בין הגורמים להידרדרות ברמת העושר של טראמפ. כעת מוערך שוויו טראמפ על פי פורבס בכ-3.1 מיליארד דולר, זאת לעומת 3.7 מיליארד דולר בשנה הקודמת.

פורבס מדווח כי טראמפ זז למקום ה-248 ברשימת עשירי ארה"ב, זאת לעומת 2016, אז הוצב במקום ה-156. בשנה האחרונה רשם טראמפ ירידה של קרוב ל-600 מיליון דולרים בשוויו, כך נטען, כ-400 מיליון דולר מהם בעקבות ירידת ערכי נכסי הנדל"ן של טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר