צפו בווידאו

מעצב האופנה הגרמני: השמדת היהודים - כדי לקלוט פליטים?

קרל לגרפלד, מעצב אופנה גרמני בן 84, הצליח להרגיז את צופי ערוץ C8 הצרפתי במהלך ראיון שהעניק לערוץ ובו פלט הגיגים מטופשים דוגמת "גרמניה השמידה את היהודים כדי לקלוט פליטים" - כך על פי דיווח בפורום לתיאום המאבק באנטישמיות (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
קרל לגרפלד (צילום: מתוך הראיון לערוץ C8)

קרל לגרפלד, מעצב אופנה גרמני בן 84, הצליח להרגיז את צופי ערוץ C8 הצרפתי במהלך ראיון שהעניק לערוץ ובו פלט הגיגים מטופשים דוגמת "גרמניה השמידה את היהודים כדי לקלוט פליטים". לגרפלד נולד בהמבורג ב-1933, השנה בה היטלר עלה לשלטון ומונה לקנצלר גרמניה.

על פי הדיווח באתר הפורום לתיאום המאבק באנטישמיות, לגרפלד התייחס במהלך ראיון לתכנית Salut les terriens! למדיניות ההגירה הגרמנית והצעת הקנצלרית הגרמנית אנגלה מרקל לגבולות פתוחים, ואז השמיע את ההתבטאות הבאה:

"גרמניה אינה יכולה, גם אם עברו עשרות שנים, להרוג מיליוני יהודים רק כדי להכניס לשטחה במקומם מיליונים מאויביהם הגרועים ביותר".

לגרפלד אמר בהמשך כי הוא "מכיר מישהו בגרמניה שלקח תחת חסותו מבקש מקלט סורי, ולאחר ארבעה ימים שמע מהסורי ש'הדבר הכי גדול שהמציאה גרמניה היה השואה'".

גרמניה מצוייה בשנים האחרונות בקונפליקט פנימי סביב שאלת קליטת הפליטים מהמזרח התיכון. מאז 2015 ועד כה, קלטה גרמניה למעלה ממיליון פליטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר