אורן חזן ויתר על חסינות - ויחטוף כתב אישום

ח"כ אורן חזן ויתר על חסינותו, ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום בגין התנהגות פסולה, תקיפת והעלבת עובד ציבור בשל המקרה מ-2014 בו התעמת פיזית עם מנכ"ל עיריית אריאל (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בימים הקרובים צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן (הליכוד) בגין התנהגות פסולה, תקיפת והעלבת עובד ציבור, זאת לאחר שוויתר על חסינותו. על פי הדיווח של גיא פלג בחברת החדשות, כתב האישום יוגש נגד חזן בעקבות העימות הפיזי בינו ובין מנכ"ל עיריית אריאל ב-2014. חבר הכנסת חזן עבר שימוע בעקבות המקרה, וטענותיו נדחו.

על פי הדיווח, בטיוטת כתב האישום מתואר כי חזן הגיע באוקטובר 2014 לעירייה בכדי להתעמת עם מנכ"ל העירייה אבי עזר, זאת בשל עיקול שהוטל על חשבון הבנק של אמו בגלל חוב ארנונה של "באבא גריל" - עסק שבבעלות המשפחה.

"כשהבין שמנכ"ל העירייה היה זה שהורה על הטלת העיקול, המתין הנאשם להגעתו של המנכ"ל למשרדי העירייה, כשהוא כעוס". בהמשך, כך נטען, חזן צעק לעבר עזר: "גנב, אני אזרוק אותך מפה". בטיוטת כתב האישום נטען כי עזר ניסה להתעלם מצעקותיו של חזן, אולם זה "נצמד אליו עם גופו ודחף אותו... עד אשר המנכ"ל הוטח במעקה המדרגות".

בהמשך, נטען כי חזן נכנס אחרי המנכ"ל לחדר ישיבות, סגר את הדלת והצהיר כי "אף אחד לא יוצא מפה", תוך שהוא מקלל ומגדל. לאחר שהוצא מהמקום על ידי ראש ועדת מכרזים, התפרץ לכאורה חזן לחדרו של ראש העיר וקילל גם אותו, תוך שהוא מאיים "לטפל בו" ולדאוג לכך ש"לא יישב עוד בכיסא".

עורכי הדין ציון אמיר ואפרים דימרי המייצגים את חזן אמרו כי: "קיבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד ח"כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים שהתרחש לפני שנים, זמן רב לפני היבחרו לכנסת ישראל. סברנו כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר בחירתו של ח"כ חזן לכנסת הפיכו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש – ייסגר. נקודה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר