הוא חוזר?

ברק: "אם אני ונתניהו רצים - אני גובר עליו בציבור החילוני"

"אני מחזיק בסקר ענק עם השאלה מה היה קורה אם אני ונתניהו רצים. במגזר החילוני - אני גובר עליו": האיש שתוקף את נתניהו מעל כל במה אפשרית מכין את הקרקע (חדשות)

נתניהו וברק (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

הברק יכה שוב? בחברת החדשות פרסמו הערב (רביעי) קטע מראיון שערך העיתונאי אמנון אברמוביץ' עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, בו זרק האחרון יותר מרמז לכך שככל הנראה קיבל את ההחלטה והוא בדרך לחזור לחיים הפוליטיים.

בראיון סיפר ברק: "אני מחזיק בסקר ענק עם השאלה מה היה קורה אם אני ונתניהו היינו מתמודדים. בציבור החילוני אני גובר על נתניהו", והוסיף: "בכלל הציבור הוא גובר, אבל אף אחד מאיתנו לא עובר את ה-40 אחוז. כל זה כשנתניהו הוא ראש ממשלה מכהן וברק הוא אזרח מצייץ".

לדבריו: "דבר כזה לא היה קורה לפני שנתיים, אבל אני אומר לך יותר מזה, הרי אני לא צריך חיזוקים. אני מספיק לא צנוע בשביל להבחין באופן אובייקטיבי ברקורד ובניסיון, המוכרות הבינלאומית והאינטימית עם בעיות הביטחון המדינאות, כלכלה וכיוצא בזה".

ברק, שכיהן כרמטכ"ל, כראש ממשלה וכשר ביטחון תחת ממשל נתניהו ופרש מהחיים הפוליטיים ב-2012, לא חוסך את הביקורת שלו מהשותף הפוליטי לשעבר בנימין נתניהו. ברק הוא האיש שמשמיע את הביקורת התקיפה ביותר נגד ראש הממשלה, בדרך כלל דרך הרשת החברתית, טוויטר בעיקר. השבוע למשל, פרסם סרטון בטוויטר, בו טען כי העובדה שנתניהו עדיין לא חשוד בפרשת הצוללות ובזק היא שערורייתית.

"יכול להיות שביבי לא נחקר על בזק? פילבר עשה הכל לבדו כי רוח הקודש ביקשה ממנו?", תהה ברק, "יכול להיות שביבי עדיין לא חשוד בפרשת כלי השייט? שמרון ומולכו פעלו בתוך קודש הקודשים של מערכת הביטחון והסתירו ממנו. יש ליכודניק אחד ישר שמאמין בזה?".

ברק הוסיף כי "נדמה שלנגד עינינו מתרחשת קריסת עמוד השדרה של שומרי הסף". לדבריו, מערכת אכיפת החוק כשלה בטיפול בפרשות. "מישהו מחכה באמת שפילבר שמרון או סיידוף יגלו מה הם יודעים על חלקו של ביבי כשברור שראשי התביעה בישראל לא רוצים לדעת ולא מעזים אפילו לשאול?".

כזכור, אהוד ברק היה האיש שקידם את בחירתו של אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה, אך קשה להאמין שגבאי יפנה עבורו את המקום שרכש תוך סיכון פוליטי עצום.

האם הוא ירוץ ברשימה קיימת או ברשימה חדשה? ימים יגידו...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר