הרקע לא אנטישמי

בשכונת הפאר של לונדון: נער יהודי נדקר 12 פעמים ונפצע קשה

כנופייה של ארבעה צעירים דקרה נער יהודי בן 16 בשכונת היוקרה פרימרוז היל שבצפון לונדון - ונמלטה מהמקום. על פי ההערכות של המשטרה, לא מדובר באירוע אנטישמי (חדשות)

שביל בשכונת היוקרה פרימרוז היל (צילום: שאטרסטוק)

אירוע חמור בשכונת הפאר הבריטית: כנופייה של ארבעה צעירים דקרה השבוע (שלישי) נער יהודי בן 16 בשכונת היוקרה פרימרוז היל שבצפון לונדון - ונמלטה מהמקום. נפתחה חקירה, אולם על פי ההערכות, לא מדובר באירוע על רקע אנטישמי.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", הנער היהודי הותקף בסביבות השעה 21:30, ואותר על ידי הפרמדיקים ליד ריג'נטס פארק כשהוא פצוע באורח קשה וסובל מ-12 דקירות ברגלו. הנער מאושפז כעת בהכרה בבית חולים. במשטרה העריכו כי הרקע לדקירה לא אנטישמי, וכי הצעירים שדקרו את הנער היו לבנים.

"חשוב שנאתר ונעצור את אלו שאחראים למתקפה הפחדנית הז. אני מבקש מכל מי שהיה בפארק באותה שעה וראה קבוצה של גברים ליצור קשר עם המשטרה. המידע שתעבירו יכול להוביל אותנו אל החשודים" אמרו במשטרה.

בבית הספר בו לומד הנער אמרו: "כונסה ישיבת חירום הבוקר ובה נמסר לתלמידי השנתון על המקרה. הוצע להם סיוע נוסף אם יזדקקו לו. אנחנו מאחלים לתלמיד החלמה מהירה ונמצאים לצדו ולצד משפחתו".

"היה לאחרונה שטף של מקרי גניבות קורקינטים וסלולריים, אבל לא דקירות. זו הסלמה באלימות, זה מזעזע" אמר תושב השכונה על המקרה. עברתי מניו יורק כדי לברוח מהפשע ואני מתעורר לדבר כזה. זה נורא וזה ממש לא רגיל כאן" אמר תושב אחר בשכונה.

פרימרוז היל נחשבת לשכונת יוקרה המושכת אליה סלברטאים ואת אנשי המעמד הגבוה בלונדון. מחירה של דירה בשכונה יכולה להגיע מעל ל-10 מיליון דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר