פרצת אבטחה

Forever 21 מזהירה את לקוחותיה מגניבת פרטי האשראי

האקרים לא מזוהים הצליחו לפרוץ למחשבי חברת האופנה הענקית וגנבו פרטי אשראי של אלפי לקוחות שביצעו רכישה באשרי השנה. "לקוחות שביצעו רכישה באשראי, יש לעקוב אחר פירוט ההוצאות באשראי" (חדשות)

אחת מחנויות הרשת (צילום: שאטרסטוק)

ענקית האופנה Forever 21 הוציאה אזהרה ללקוחותיה מפרצת אבטחה חמורה שהתגלתה במערכות החברה, על פי ההודעה הפרצה אפשרה להאקרים לא מזוהים, להגיע לנתוני כרטיסי התשלום שהובילה לדליפת נתונים של לקוחות.

הרשת הודיעה כי פתחה בבדיקה לאחר שהגיע אליהם דיווח של צד שלישי כי "ייתכן שנכנסו למאגרים גורמים לא מורשים". החברה, שמשרדיה הראשיים נמצא בלוס אנג'לס, ומפעילה מעל 815 חנויות ב-57 מדינות שונות, הודיעה כי הבדיקה מתמקדת ברכישות שהתבצעו בין החודשים מרס ואוקטובר השנה. עוד נמסר כי הפרצה הייתה במספר נקודות מכירה, אך הבדיקה לא הסתיימה והממצאים עדיין חלקיים.

לקוחות שביצעו רכישה באשראי בין החודשים מרס ואוקטובר התבקשו לעקוב אחר פעולות כרטיס האשראי שלהם, ולבדוק אם אין עסקאות חריגות. "21 FOREVER החלה מיד בחקירה של מערכות התשלום שלה ונעזרת בחברת אבטחה וזיהוי פלילי מובילה כדי לסייע", נמסר בהודעת החברה. "אנו מצטערים על כך שהתקרית התרחשה ומתנצלים על אי הנוחות, נמשיך לפעול כדי לטפל בנושא".

זה עוד מקרה שמראה לנו שלצד ההתקדמות הטכנולוגית שמאפשרת לנו אינספור אופציות, עדיין הסכנה שברשת לא נפתרה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית