"ישי חייל, דרעי מפקד"

הרב מאיה: "אלי ישי לא יכול לחזור לש"ס, שיילך לרב מאזוז"

חבר המועצת הגר"מ מאיה התבטא בסוף השבוע כי היו"ר לשעבר אלי ישי לא יוכל לחזור לש"ס. כמו כן ציין הרב כי במידה ויוגש כתב אישום נגד דרעי הוא יצטרך לפרוש אך הביע תקווה כי יצא נקי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי משה מאיה (צילום: יעקב כהן, פלאש 90 )

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי משה מאיה יוצא במתקפה נגד מי שהיה יו"ר המפלגה אלי ישי והצהיר כי ישי לא יכול לחזור לתנועת ש"ס בשל העובדה שהודיע כי אינו כפוף למועצת חכמי התורה.

בראיון ל'מקור ראשון' טען הגר"מ מאיה כי סימנו את אריה דרעי. "ימים קשים עוברים על דרעי. שוב מסמנים אותו. היום הוא מבליט את עצמו פחות, אבל אז הוא היה 'איש השנה', והאיש הכי מוערך. החליטו לחסל אותו. היום חוזרים על אותו תרגיל שעשו לו בסיבוב הקודם". על זהות האנשים אמר הרב: "מכל הפלגים והמפלגות".

באשר למצב בו ייתכן ויוגש כתב אישום נגד דרעי אומר הרב מאיה: "אם יוגש כתב אישום הוא יהיה חייב לפרוש. מי יהיה במקומו? אין. עד היום לא מצאתי מי יוכל להחליפו. נקווה שיצא נקי".

הגר"מ מאיה חזר לימים שמרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל מינה את אריה דרעי לחזור לראשות ש"ס והסביר מה לטעמו הסיבה לכך: "הסברה שלי שהוא חשב שאלי ישי חייל טוב אבל אריה דרעי מפקד טוב. כשהרב עובדיה הרגיש שהוא נחלש ואינו מסוגל להנהיג, הבין שדרוש אדם בעל תכונות של מנהיג. לכן קרא לאריה".

באשר לשאלה האם יש סיכוי שאלי ישי עוד יחזור לש"ס, הרב מאיה היה נחרץ: "הוא עשה את טעות חייו בזה שאמר משפט אחד: 'אתם לא הרבנים שלי והרב שלי הוא הרב מאיר מאזוז. עכשיו לא שייך להחזירו גם לא שייך להכניס את הרב מאזוז ל'מועצת'. איך אפשר להחזיר את אלי ישי אם הוא לא ממושמע לנו? אם דעת תורה שלו היא מישהו אחר שילך אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר