יומיים לבחירות

תושבי טבריה "הכתירו" את הרב שלמה דידי

יומיים לבחירות לרבנות העיר טבריה, מאות מתושבי העיר הגיעו לעצרת "הכתרה" של הגאון רבי שלמה דידי שנפסל מלהתמודד וביקש להפסיק את המחלוקת ולעמוד לצד הרב שייבחר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב שלמה דידי בעצרת, הערב (צילום: פייסבוק - רפאל טרבלסי )

יומיים לפני הבחירות לרבנות העיר טבריה, ולאחר שבג"צ דחה את הבקשה לצו ביניים ואפשר לקיים את הליך הבחירות ביום שני הקרוב, הגיעו מאות מתושבי העיר טבריה לטקס "הכתרה" של הגאון רבי שלמה דידי לרבה של טבריה וזה לאחר שמועמדותו של הרב נפסלה על ידי היועץ המשפטי לרבנות הראשית עו"ד הראל גולדברג בשל העובדה כי הרב אינו מחזיק בכושר לרב עיר.

לדברי המארגנים, במשטרה דיווחו כי בעצרת השתתפו למעלה מאלפיים מתושבי העיר.

במהלך העצרת התבטא הרב שלמה דידי ואמר: "עברו עלינו למעלה מארבע שנים מאז התפטרותו של מורנו ורבינו, רבה של טבריה הגאון רבי דוד פרץ זצ"ל. במהלך השנים האלה לא נדרשנו לנושא של הרבנות ברצינות, בכדי לא לפגוע בכבודו, בעיקר מאז שהוא נפטר הנושא עלה שוב, ועלה ביתר שאת בימים האלה".

הרב דידי דחה את הטענות כי גורמים פוליטיים דאגו למנוע את מועמדותו: "היו כל מיני שיקולים לכאן ולכאן. אם אדבר במישור האישי, כאשר השתכנעתי כן לגשת למועמדות, התעוררו קשיים, בלי אשמה של אף אחד. ולכן אני מבקש לשדר את הדרך שאני אוהב ואתם יודעים שאני אוהב, דרך של פיוס אהבה ואחווה, הוי מתלמידיו של אהרן הכהן - אוהב שלום ורודף שלום. אני אוהב אתכם".

"לא משנה מי יהיה פה הרב, אני לצידו, אני אתכם, זה העיקר" הצהיר הרב והוסיף: "זה לא מובן מאליו לארגן עצרת כזו, אבל העצרת הזו צרכה להיות עצרת של פיוס. לא לחפש אמשים ולא לבדוק מה היה ומה קרה, אלא אנחנו יודעים שאני אתכם ואתם איתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר