צפון קוריאה

מחריד: עשרות טפילי ענק בגוף החייל שערק

חייל שערק מקוריאה הצפונית ונורה בכל גופו על ידי חבריו, טופל בבית החולים בדרום קוריאה שם הופתעו הרופאים לגלות בגופו תולעי ענק המלמדים על תזונה לקויה במיוחד (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זה רק נראה מרשים? צבא צפון קוריאה (צילום: שאטרסטוק)

מנהיג צפון קוריאה מתרברב בצבאו הענק המונה מעל למיליון חיילים אך ייתכן מאד ומצבם הבריאותי והתזונתי בעייתי במיוחד. רופאים בדרום קוריאה סיפרו שעשרות טפילים נמצאו בגופו של החייל שערק בשבוע שעבר מצפון קוריאה. ביום שני דהר החייל בג'יפ צבאי בגבול בין המדינות וספג אש מחבריו, כשלא היה חמוש, ונפצע קשה. בבית החולים הסירו המנתחים עשרות טפילים מגופו, כולל תולעים באורך של עד 27 ס"מ.

התולעים הענקיות נמצאו בזמן הטיפול בפצעי הירי ולדברי הרופאים ייתכן שמרמזים על התזונה הלקויה והמצב הבריאותי הירוד בצבא הצפון קוריאני. הרופאים בדרום קוריאה אמרו כי גובהו של החייל הוא 1.70 מטר, אך משקלו 60 ק"ג בלבד.

"אני מנתח כבר יותר מ-20 שנה, ומעולם לא ראיתי טפילים גדולים כאלה במעיים של דרום קוריאנים", אמר לי קוק-ג'ונג, שעומד בראש הצוות הרפואי שמטפל בחייל שערק לדרום. לי ידוע כמומחה ביחידה לטראומה.

בזמן שנראה שמצבו של החייל הצפון קוריאני התייצב אתמול, הוא ממשיך להיות מחוסר הכרה ומחובר למכונת הנשמה. כרגע לא מתוכננים לו ניתוחים נוספים, אחרי ניתוחים שנועדו לשקם את האיברים הפנימיים שנפגעו ולטפל בפציעות הירי שלו.

על פי הדיווח של הצבא הדרום קוריאני, ארבעה חיילים צפון קוריאנים השתמשו באקדחים וברובי קלצ'ניקוב וירו כ-40 כדורים על חברם שערק, שנפגע לפחות חמש פעמים. הוא נמצא שרוע מתחת לערימת עלים בצד הדרום קוריאני, וחיילים דרום קוריאנים זחלו כדי לחלץ אותו. מסוק של האו"ם פינה אותו לבית החולים בעיר סוואן.

עדיין לא ברור אם הצפון קוריאנים שרדפו אחרי החייל ירו עליו גם אחרי שחצה את הגבול – הפרה של הסכם שביתת הנשק בתום מלחמה קוריאה ב-1953. מפקדת האו"ם באזור, שחוקרת את התקרית, דחתה השבוע סרטון שמתעד את בריחתו של החייל הצפון קוריאני ככל הנראה בשל חוסר הרצון להצית את האזור הרגיש גם כך .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר