יהדות התורה - 8

סקר קמיל פוקס: ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה

לפי סקר של פרופסור קמיל פוקס עבור 'וואלה', ש"ס בראשות דרעי לראשונה לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 3 מנדטים בלבד. יהדות התורה מקבלת 8 מנדטים (אקטואליה)

גפני, דרעי וליצמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סקר חדש של פרופסור קמיל פוקס ממכון 'מדגם' עבור אתר 'וואלה' מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שש"ס בראשות אריה דרעי הייתה מקבלת שלושה מנדטים ולא עוברת את אחוז החסימה.

על פי הסקר, אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-27 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד תזכה - 21 מנדטים ו'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי עם 19 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת תזכה ל-11 מנדטים ו'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט - 10 מנדטים.

'יהדות התורה' מתחזקת לשמונה מנדטים ו'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת לשמונה מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן לא מצליח להמריא מעבר לשבעה מנדטים ו'מרצ' גם היא תזכה לשבעה מנדטים.

בסקר בדקו הדוגמים מצב בו יאיר לפיד מתאחד לרשימה אחת עם משה כחלון והרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. על פי הסקר, במצב כזה המפלגה תזכה ל-33 מנדטים, 'הליכוד' - 26 מנדטים, המחנה הציוני - 17 מנדטים, הרשימה המשותפת - 11, הבית היהודי - 9, יהדות התורה, ישראל ביתנו ומרצ - 7 כל אחד, וש"ס עם שלושה מנדטים.

הסקר נערך על ידי פרופ' קמיל פוקס בביצוע פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון והוא כולל 602 נשאלים מהאוכלוסייה היהודית והמגזר הערבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר